شماره ۱۶۷۱ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ فروردين
صفحه را ببند
تریبون

 سیما تیرانداز: «بازخوردهای خوبی که مجموعه ستایش در دو فصل پیش داشته است، نشان می‌دهد که کیفیت خوبی برای تولید این سریال وجود دارد و ما هم تلاش کردیم فصل سوم سریال با توجه به داستان جذاب و خاصی که دارد، مورد توجه قرار بگیرد. ستایش 3 در ادامه داستان دو فصل قبلی است و با توجه به این‌که آقای مطلبی نویسنده توانایی هستند، انتظار استقبال از فصل سوم سریال ستایش وجود دارد.»

 رضا میرکریمی: «برای آقای فرهادی پیامی فرستادم که گفتند «می‌دانید که این جشنواره را استانداردترین جشنواره ایرانی بعد از انقلاب می‌دانم، اما برنامه‌های مفصلی همزمان با جشنواره دارم که فرصت حضور پیدا نمی‌کنم». به‌هرحال، آقای فرهادی که در دوره‌ای استاد دارالفنون بودند، جایی که فیلم ایرانی باشد علاقه‌ای به داوری ندارند.»

 وینفرد شفر: «اگر کسی از خوشحالی ما انتقاد کرده است، باید بگویم ما مسیر خود را می‌رویم. اگر شما بدانید که ما چه مسیری را طی کردیم! دیدار با سپاهان بسیار سخت بود. ما یک گل درست زدیم که داور نپذیرفت. در دقیقه 97 دوباره گل زدیم که گل بسیار خوب با بازی تک‌ضرب و دریبل خوب همراه شد. ما برنده شدیم. گل ما مانند نمک سوپ بود و احساس و هیجانی که همه تیم ما داشتند، فوق‌العاده بود. فوتبال همین است. وقتی می‌گویند چرا خوشحالی می‌کنید، باید بگویم ما عاشق هواداران هستیم. شاید آنها اندازه ما عاشق هواداران نیستند. خیلی از افراد دیگر بودند که با هواداران سلفی می‌گرفتند و مشخص است که ما باید خوشحالی کنیم.»

 


تعداد بازدید :  369