شماره ۱۶۸۷ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
چند راه مقابله با سگ سیاه افسردگی

شهاب پاک‌نگر طنزنویس

آیا از داشتن افسردگی رنج می‌برید؟ آیا سگ سیاه افسردگی در کنار شما بچه کرده و ول نمی‌کند؟! امروز می‌خواهیم چند راه مقابله با «سگ سیاه افسردگی» را به شما یاد بدهیم:  
الف) سگ سیاه افسردگی‌ را با خودتان ببرید گردش، چون سگ‌گردانی ممنوع است، ماموران سگ شما را می‌گیرند و از دستش خلاص می‌شوید.
ب) با سگ سیاه افسردگی‌تان بنشینید پای اخبار صدا و سیما، او می‌فهمد که در چه کشور خوبی زندگی می‌کند و از این‌که در کشورهای بدبخت اروپایی-آمریکایی نیست خیلی هم خوشحال می‌شود.
ج) بنشینید با سگ سیاه افسردگی‌تان درددل کنید، بعد از چند شب مطمئن باشید به شما می‌گوید «داداش تو حالت خیلی خرابه! فکر کنم تو روحیه من اثر سو داشته باشی، من باید ترکت کنم!»
د) به مشاور مراجعه کنید، سگ سیاه افسردگی شما وقتی ببیند آن‌قدر برای‌تان هزینه تراشیده، خودش از رفتار زشتش خجالت می‌کشد و شما را ترک می‌کند.
ه‍) سگ سیاه افسردگی‌تان رو قورت دهید. این مدت کلی در مورد فواید ملخ‌کبابی و آب‌پز صحبت شد، با این حجم از وجود سگ سیاه افسردگی مطمئن باشید به‌زودی فواید گوشت سگ سیاه هم منتشر می‌شود.
و) بزنید شبکه آی‌فیلم، سگ سیاه افسردگی‌تان با دیدن تکرار هزارمین بار «خانه به دوش» قطعا متوجه می‌شود شما چیزی برای از دست دادن ندارید.
ز) با سگ سیاه افسردگی‌تان بروید باغ‌وحش و یک‌سری به کامران بزنید، وقتی ببیند شیر با آن عظمت سالم آمده و صورتش زخم و زیلی شده، خودش می‌فهمد این‌جا جای ماندن نیست.
ح) پژوهشگران ثابت کرده‌اند برای درمان افسردگی باید مواد غذایی سالم بخورید. البته قبلا هم به شما گفتم گوشت و مرغ و پیاز و رب‌گوجه و اخیرا هم ماکارونی خیلی مضر و ناسالم است.
ط) بخندید! وقتی می‌خندید هورمونی در شما ترشح می‌شود که باعث می‌شود سگ سیاه افسردگی از شما دور شود. حالا یک چیزی را پیدا کنید به آن بخندید! مثلا باورتان می‌شود علت گرانی اخیر کاغذ، این بود که یک‌سری برای انتخابات 98 کلی کاغذ احتکار کردند؟! خوشبختانه در کشور ما کلی سوژه برای خندیدن وجود دارد و سگ سیاه افسردگی جایی برای ماندن نخواهد داشت.
ی) سگ سیاه افسردگی را مسئول عوض کردن سِروِر فیلترشکن‌تان بکنید، خیلی زود عمرش تمام می‌شود، عمر ما که پای این خرگوشه تلف شد!
ک) به او بگویید «دوستت دارم» یک جوری می‌گذارد می‌رود و پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند که خودتان هم باور نمی‌کنید.


 


تعداد بازدید :  415