شماره ۱۶۸۷ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#ممنوعه#سریال_مخرب #عصر_جدید#بشیر_حسینی

سریال ممنوعه بعد از اتمام آخرین قسمتش باز هم خبرساز و جنجالی‌ است.
دیروز بازنشر مطلبی از سایت   تسنیم که سریال ممنوعه را «مخرب‌ترین سریال پس از انقلاب» خوانده بود که «هیچ خط قرمزی برای سازمان سینمایی باقی نگذاشته است» در فضای مجازی واکنش‌های تندوتیزی را موجب شد و کاربران پرشماری له یا علیه این سریال نظر دادند. کاربری نوشت: «هر کی اینو گفته اصلا سریالو ندیده، چون خیلی وقته که این سریال تبدیل شده به یه نماهنگ در حدی که حتی دیگه ارزش دیدن هم نداره از بس آب بستن توش. تو هر قسمتش یکی دوتا آهنگ رو مخی پخش می‌کنن و بازیگرا هم به‌صورت اسلوموشن گریه می‌کنن.»
کاربران دیگر  البته نظرات متفاوتی داشتند: «اساسا همیشه مخالف چنین موضعگیری‌هایی بوده‌ام، اما درباره این سریال، این حجم از مرگ و کشتن و خودکشی و خشونت و ...به‌خصوص توی دو قسمت آخر که بر حسب اتفاق دیدم، دست کم نیاز به هشدار یا قطعا درجه‌بندی داشت.» یا: «با این تقسیم‌بندی‌ها، مخرب و آموزنده تنها عایدی که به‌دست می‌آید، ترسیدن هنرمندان و لرزیدن دست‌ودل فیلمسازان است.»

 درگیری‌های پیش‌آمده میان دانشجویان و عصر جدیدی‌ها در فضای مجازی نیز بازتاب فراوانی داشته و موافقان و مخالفان طرفین علیه هم سنگربندی کرده‌اند.
کاربری نوشت: «بی‌شک تمام تقصیر اتفاقات امروز دانشکده گردن بشیر حسینی بود که جو رو متشنج کرد. دانشجو تو کتش نمیره  مسخره بشه. اون دانشجو‌ها رو احساسی کرد و پیامدهای طبیعیش رو هم دید.» نظری تند که با مخالفت همفکران بشیر حسینی مواجه شد: «بشیر حسینی را تقریبا دو سالی هست می‌شناسم و استاد خوب و دوست‌داشتنی و باسوادي برای من  هستند. هیأت علمی دانشکده صداوسیما و دانشگاه امام صادق، برگزار‌کننده المپیاد سواد رسانه‌ای و... . سوابق ایشان در رشته خودشون نشان میده فرد کاربلدى هستند، اما این موج تخریبی قطعا غیر علمی و سیاسی‌ است.»
نظر پژمان راهبر هم در این بین خیلی دست‌به‌دست می‌شد:   «شاید باورتون نشه، اما سیدبشیر می‌تونه یه دانشگاه رو به هم بریزه!»


تعداد بازدید :  479