شماره ۱۶۸۷ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
زنبیل

قیمت آش و حلیم 25 هزار تومان
فارس|  حسین محمدی، رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان قیمت مصوب هر کیلوگرم آش و حلیم برای عرضه در ماه مبارک رمضان را 25 هزار تومان اعلام کرد.
او با تاکید بر اینکه مردم آش و حلیم مورد نیاز خود را از امکان غیربهداشتی خریداری نکنند، گفت: «واحدهای صنفی مجاز برای عرضه آش و حلیم بنرهای متحد‌الشکلی دارند که از سوی اتحادیه با توجه به داشتن مجوزهای بهداشتی لازم  به واحدهای صنفی داده می‌شود.»
محمدی با بیان اینکه بر روی این بنرها آرم  و لوگوی اتحادیه  با ذکر جمله عاملین فروش با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و اتحادیه ثبت شده است، گفت: «همچنین بر روی این بنرها کد عامل و کد شکایت ثبت شده تا در صورت نارضایتی احتمالی مردم بتوانند از طریق شماره 77639659 شکایت خود را در اتحادیه
 به ثبت برسانند.»
قیمت هر کیلوگرم آش شله‌قلمکار با گوشت و مخلفات و هر کیلوگرم آش رشته با مخلفات و همچنین هر کیلوگرم حلیم معجون در رمضان سال گذشته به ترتیب 15، 14 و 14 هزار تومان بود.

پیاز ارزان شد
تسنیم|  قیمت پیاز کاهش یافت و هر کیلوگرم از این محصول در سطح خرده‌فروشی تا ۵ هزار تومان کاهش یافته است و در بخش عمده‌فروشی به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. بعد از اینکه قیمت هر کیلوگرم پیاز تا 15 هزار تومان افزایش یافت، قیمت این محصول دیروز تا 5 هزار تومان کاهش یافته و به نظر می‌رسد که روند کاهش قیمت آن ادامه داشته باشد.
قیمت پیاز قبل از افزایش قیمت یک‌باره، حدود 2 هزار تومان بود و قیمت 5 هزار تومانی فعلی نیز برای این محصول زیاد است؛ زیرا پیاز محصولی غده‌ای بوده و به راحتی تولید می‌شود.

اسامی شرکت‌های کم‌فروش اینترنتی
ایسنا|  رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام اسامی شرکت‌های کم‌فروش اینترنتی در استان‌های کشور، از کم‌فروشی ۵ تا ۸درصدی این شرکت‌ها خبر داد.
حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به اینکه بررسی‌های میدانی در برخی اپراتورهای ارتباطات ثابت نشان می‌دهد بین ۵ تا ۸درصد مغایرت در حجم بسته‌های درخواستی مشترکین وجود دارد، گفت: «بر همین اساس تمامی شرکت‌ها تا ۵درصد و شرکت مخابرات ایران در استان خراسان شمالی، شرکت داده‌گستر عصر نوین (های وب) در استان فارس، شرکت پارس‌آنلاین در استان‌های فارس، همدان، کردستان و کرمانشاه، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در استان کهگیلویه و بویراحمد، شرکت فناوری ارتباطات شاتل در استان بوشهر، شرکت داده‌پردازی فن‌آوا در استان کهگیلویه و بویراحمد، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در استان همدان تا ۸درصد کم‌فروشی داشته‌اند و باید فرآیندهای‌شان را اصلاح کرده و بهینه‌سازی نحوه محاسبه حجم ترافیک را انجام دهند.
 مشترکان در صورت مشاهده تخلف در زمینه کم‌فروشی اینترنت می‌توانند در تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ یا مراجعه به سایت www,۱۹۵.cra.ir شکایت خود را ثبت کنند.

 


تعداد بازدید :  389