شماره ۱۶۸۸ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
شوهر می‌گوید هنوز شوکه‌ام
پرواز مرگبار در باشگاه استقلال

شهروند| درگیری زن جوان با شوهرش، به مرگ تلخ او منجر شد. این زن 36 ساله پس از این‌که با شوهرش یک مشاجره لفظی داشت، خودش را از طبقه پنجم خانه‌شان به پایین پرتاب کرد و در محوطه باشگاه استقلال جان باخت.
عصر روز دوشنبه بود که جسد زنی در محوطه باشگاه استقلال تهران، ماموران کلانتری 113 شهرزیبا را به محل حادثه کشاند. تیم تجسس کلانتری پس از حضور در محل، با جسد یک زن جوان مواجه شدند که مشخص بود خود را از بلندی به پایین پرتاب کرده است. بلافاصله تحقیقات در این رابطه آغاز شد. کارآگاهان در همان ابتدای بررسی‌های خود دریافتند که محل زندگی این زن در همسایگی باشگاه استقلال و پنجره خانه‌شان بالای محوطه این باشگاه است. ماموران در بررسی‌های بعدی سراغ خانواده این زن رفتند و از آنها در این رابطه تحقیق کردند. شوهر این زن که هنوز شوکه بود، به ماموران پلیس گفت: «چند وقتی بود که با همسرم اختلاف داشتم. سر هیچ موضوعی با هم به تفاهم نمی‌رسیدیم و همین مسأله باعث درگیری‌های زیاد ما می‌شد. برای همین دعواها بود که همسرم از چند وقت پیش دچار افسردگی شد و سر هر مسأله کوچکی گریه می‌کرد و حالش بد می‌شد. امروز هم دوباره با هم درگیر شدیم. درگیری ما آن‌قدر زیاد نبود، به صورت لفظی با هم دعوا کردیم، ولی ناگهان در یک حرکت همسرم به اتاق رفت، سمت پنجره ایستاد و خودش را از طبقه پنجم به پایین پرتاب کرد. هنوز هم از کارش شوکه‌ام و باورم نمی‌شود که خودکشی کرده باشد. اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که دست به چنین کاری بزند، چون اصلا درگیری ما شدید نبود.»
در ادامه جسد به پزشکی‌قانونی منتقل شد و ماموران پلیس تجسس‌های خود را در رابطه با این پرونده و روشن شدن زوایای پنهان این ماجرای تلخ ادامه دادند.


تعداد بازدید :  540