شماره ۱۶۸۸ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
آیا بنیامین بهادری تیتراژ ماه ماه را خوانده است؟
تیتراژخوانی در دقیقه نود

شهروند| بعد از آن‌که در روزهای گذشته ویژه‌برنامه و سریال‌های ماه رمضان یکی بعد از دیگری مشخص شد، حالا نوبت به معرفی خوانندگان تیتراژ این برنامه‌ها رسیده است؛ سالار عقیلی، محسن چاوشی، امید نعمتی، شاهد حلاج، محمدرضا علیمردانی و حجت اشرف‌زاده. البته اینها بیشتر اسامی کسانی است که برای تیتراژ سریال‌ها خوانده‌اند.
تیتراژ سریال «از یادها رفته» از شبکه اول سیما با صدای حجت اشرف‌زاده پخش خواهد شد البته با حضور رضا یزدانی که ضمن بازی در آن در بخش‌هایی هم می‌خواند. سریال‌های «دلدار» از شبکه دوم سیما، سریال برادر جان از شبکه سوم سیما و سریال امام علی با صدای محسن چاوشی، سالار عقیلی و صدیق تعریف میهمان خانه‌های مردم است.
تقریبا تیتراژ تمام سریال‌های تلویزیونی مشخص شده و درباره ویژه برنامه‌ها هم تیتراژ برنامه هزار داستان از شبکه چهار و ویژه‌برنامه دعوت از شبکه اول سیما با صدای امید نعمتی و فریدون آسرایی اجرا خواهد شد. دعوت برنامه‌ای است که هر شب حوالی ساعت ۱۹:۲۰ با رویکرد پرداختن به موضوعات و مفاهیم خانواده، امید و سبک زندگی‌های خوب روی آنتن خواهد رفت.
البته تا لحظه نگارش این گزارش هنوز تکلیف خواننده برنامه «ماه ماه» که امسال با اجرای بنیامین بهادری روی آنتن شبکه است، مشخص نشده اما گویا بنیامین بهادری تیتراژ  آن  را خوانده است. اگر این‌طور باشد ماه ماه نخستین برنامه‌ای است که اجرا و خوانندگی آن بر عهده یک نفر است. این برنامه در سال‌های گذشته با نام ماه عسل و اجرای احسان علیخانی روی آنتن بود. برنامه ماه عسل البته در طول یازده سالی که پخش شد، تیتراژهای پربازدیدی داشت. مهدی یراحی، محسن یگانه، احسان خواجه‌امیری، بهنام بانی، آرش و مسیح، مهدی یغمایی و امیرعلی بهادری از جمله کسانی بودند که برای ماه عسل خواندند و باعث پرمخاطب‌شدن این برنامه شدند. درباره برنامه «مسافر ماه» که از شبکه دو پخش می‌شود هم ظاهرا دکتر محمد اصفهانی تیتراژ آن را خوانده است. تیتراژ شروع و پایان ویژه برنامه «اختیاریه؛ شهر باران» که از شبکه پنج پخش می‌شود هم با صدای سالار عقیلی و «رستاک حلاج» است و ظاهرا محمدرضا علیمردانی تیتراژ برنامه شهر رمضان را
خوانده است.


تعداد بازدید :  484