شماره ۱۶۸۸ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
در اولین روز رمضان «ماه ماه» روی آنتن نرفت تا شایعاتی درباره سرنوشت این برنامه سرزبان‌ها بیفتد
بنیامین تعطیل یا تعویق

دریا فرج‌پور|  دیروز درحالی ‌که بسیاری از تماشاگران تلویزیون منتظر برنامه ماه ماه بودند تا در آستانه اولین افطار امسال شاهد گفت‌وگوی از پیش اعلام‌شده بنیامین بهادری، مجری این برنامه با احسان علیخانی- که سال‌ها ماه عسل را در این باکس زمانی اجرا کرده بود- باشند؛ این برنامه روی آنتن نرفت و در کنداکتور تلویزیون نیز نامی از این برنامه نبود، تا زمزمه‌هایی که از صبح دیروز مبنی بر تعطیلی این برنامه وجود داشت،  موقتا جامه عمل پوشیده باشد.
درشرایطی که این احتمال نیز وجود داشت که مسائل فنی و  پاره‌ای از ناهماهنگی‌هایی که در هر برنامه زنده طبیعی‌ست، باعث تأخیر یا اخلال در روی آنتن رفتن ماه ماه شده باشد؛ اما خودداری مدیران و مسئولان روابط عمومی تلویزیون و شبکه سه از دادن توضیح،  نشان داد که بی‌شک خبری هست و پخش‌نشدن این برنامه دلایلی دیگر و مهم‌تر دارد. نکته مهم این‌که یکی از نزدیکان بنیامین بهادری- که در روزهای اخیر با فشار سنگین انتقادات و اعتراضات مواجه بوده- خبر از این داد که تولید ماه ماه به ‌کل منتفی شده؛ تا یک شوک رسانه‌ای در اولین روز ماه رمضان ایجاد شده باشد.
ماه ماه نام برنامه‌ای است که بنیامین بهادری خواننده پرهوادار موسیقی پاپ قرار بود ساعتی مانده به افطار روی آنتن بفرستد. برنامه‌ای که از همان زمان که نام بنیامین به‌عنوان مجری آن مطرح شد، از سوی طیف گسترده‌ای با انتقاد و اعتراض مواجه شد. دیروز شماری از فعالان رسانه‌ای مرتبط با تلویزیون بر این عقیده بودند که شدت و حجم انتقادات مطرح‌شده باعث شده تا تلویزیون قید این برنامه را زده و از روی آنتن رفتن آن جلوگیری کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که مسائل پشت‌پرده یا مشکلات فنی در روزهای آتی حل شده؛ و بنیامین یک‌بار دیگر سکان این برنامه را در دست بگیرد.
اگر ماه ماه کاملا از دستور کار مدیران شبکه سه خارج شده باشد؛ باید گفت که این دومین‌باری است که صحبت از اجرای یک برنامه زنده توسط بنیامین می‌شود، اما در آخرین دقایق برنامه از دستور کار خارج شده یا به مجری دیگری سپرده می‌شود. پیش از این صحبت از اجرای برنامه تب‌تاب توسط بنیامین نیز در میان بود، اما درنهایت اجرای تب‌تاب به باربد بابایی سپرده شد.

 


تعداد بازدید :  184