شماره ۱۶۸۹ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
سریال‌های رمضانی سیما را بشناسید

از یاد‌ها رفته؛ شبک یک؛ 22:10
این سریال به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
ماجرای آن چیست؟ «از یاد‌ها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۲۵ قسمت ساخته شده است. داستان این سریال در سال ۱۳۱۹ می‌گذرد و درباره زندگی یک پزشک زن ایرانی به نام «فروغ» است که در فرانسه درس خوانده و به ‌دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب و رسوم آن دچار بحران شدیدی می‌شود، اما....
بازیگران؟ حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی، سعید راد، مائده طهماسبی، یوسف مرادیان، جهانبخش سلطانی، علی اوجی، سیامک اطلسی، ارسلان قاسمی، انوش معظمی، نیلوفر پارسا، امین ایمانی، حسین ملکی، هادی ساعی، روزبه معینی، صحرا اسداللهی، آهو فرشچی، فرید نوروزی، ابوالفضل عرب، فرزانه طهماسبی، فاطمه جمشیدی و... بازیگران این سریال‌اند.
 دلدار؛ شبکه دو؛ 21:30
این سریال کاری از برادران محمودی است که در ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.
ماجرای آن چیست؟ «دلدار» یک قصه عاشقانه است که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند از قبیل: ازدواج، شغل و انتخاب‌های متعدد اتفاق می‌افتد. خط اصلی داستان درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به‌ دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند و به موازات آن یک داستان عاشقانه دیگر هم در سریال روایت می‌شود.
بازیگران؟ محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری بازیگران این سریال‌اند.
برادرجان؛ شبکه سه؛ 20:45
سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج به نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، سریال رمضانی شبکه سه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از این شبکه پخش می‌شود.
ماجرای آن چیست؟ «برادرجان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ملودرامی اجتماعی-مذهبی است که موضوع اصلی آن حق‌الناس است و در خلاصه داستان آن آمده است: برادری، برابری و جانفشانی سه برادر که زبانزد است و خدا و خلق از آنها در آسایش، به ناگه دچار حادثه‌ای می‌شود که نامش حق‌الناس است.
بازیگران؟ علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد دیگر بازیگرانی‌اند که در این سریال بازی کرده‌اند.
جونگ میونگ؛ شبکه پنج؛ 23
سریال کره‌ای افسانه «جونگ میونگ» در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
ماجرای آن چیست؟ این سریال تاریخی محصول ۲۰۱۵ کره جنوبی به کارگردانی سنگ هو کیم است؛ در خلاصه داستان سریال کره‌ای «جونگ میونگ» آمده است: «جونگ میونگ» دختری شش، هفت ساله فرزند ملکه و امپراتور بزرگ در کشور کوچک جوسان زندگی می‌کند. او طی چند دهه شاهد تغییرات سیاسی و نظامی کشور خود است و در تمام این سال‌ها با وجود خطرات بسیار، تلاش می‌کند تا کشورش را در شرایط دشوار جنگ با کشور‌های دیگر و از اختلافات داخلی نجات دهد. او در این راه برادر کوچک و پدر خود را از دست می‌دهد و خودش نیز به سرزمین دیگری فرار می‌کند و مجبور می‌شود به‌عنوان کارگر معدن به سختی کار کند. اما بعد از سال‌ها به کشورش بازمی‌گردد. او همواره با برادر‌های ناتنی خود که یکی بعد از دیگری بر تخت امپراتوری تکیه می‌زنند، همکاری و گاهی اوقات مخالفت می‌کند تا بتواند وطن کوچک خود را به کشوری قدرتمند تبدیل کند. جونگ میونگ به مسئول اداره اسلحه‌سازی به نام هونگ جو وون علاقه‌مند شده، اما....


تعداد بازدید :  607