شماره ۱۶۸۹ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
همتی به وسعت آسمان

سلیمه ترکیان | انسان‌هایی آراسته به زیبایی و هنر تسکین بشریت در حوادث تلخ روزگار در روز و شب‌هایی که چشم‌ها و ذهن‌ها به جاهای دیگر معطوف است، این عزیزان گویی زیبایی دیگری را به نظاره نشسته‌اند و آن خدمت و تلاش به جهت ایجاد آرامش جسم و روح به افرادی است که ضربه‌های سهمگین حوادث آنها را بی‌رمق کرده است.
دوست داشتن، مهرورزیدن و دیده‌شدن از صفات بارز انسانیت است که این‌گونه صفات را شاید حتی در فرشتگان هم نتوان دید و این جز به منادیان مهری که هلال زیبای ماه را بر سینه نقش بسته‌اند، برازنده نیست.
در دنیایی پر از جنگ، ستم و ناامیدی که روح بشر را می‌خراشد، بلا و حوادثی که زمین و آسمان در نگه‌داشتش عاجزند، التهاب داغ آوارها، سیل‌های خروشان، خشکسالی‌های عطش‌دار، زلزله‌های مصیبت‌وار و رعدوبرق‌های مهیب، تاب‌آوری چنین جامعه‌ای را انسان‌هایی بزرگ در خود پرورش داده‌اند که بحق آرام‌بخش‌ترین قسمت یک حادثه است.
بزرگترین جمعیت خیرخواه در ایران که بدون هیچ چشمداشتی و به دور از هرگونه نژادپرستی، قوم و قبیله‌ای بودن همتی می‌خواهد به وسعت آسمان.
گردآوری انسان‌های شریفی که در حوادث مختلف از جان مایه می‌گذارند و سیل مهربانی را وارد وجود عزیزان آسیب‌دیده می‌کنند و ایمنی‌بخش زندگی افراد و اقشار متأثر از حوادث هستند، خود گواه وجود همچین نهاد پاک و مقدسی است.
انسان‌هایی که آموزش می‌بینند برای کمک‌رسانی و کمک می‌کنند برای اشاعه فرهنگ نوعدوستی و مهربانی.
دست آنها همیشه به سوی همه انسان‌ها در تمامی دنیا به جهت یاری دراز است.
هفته هلال‌احمر بر مهربانان و آرزومندان صلح در سراسر دنیا شاد باش.


تعداد بازدید :  663