شماره ۱۶۸۹ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
وزیر راه و شهرسازی دستور عزل سه مدیر در بخش هوایی را صادر کرد
رفتار غیرمسئولانه، عامل برکناری

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به محض اطلاع از وقفه ایجادشده در ارایه خدمات به مسافران پرواز شماره ۸۶۰  تهران- آبادانِ شرکت آسمان در ۱۶ اردیبهشت ۹۸، به سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد به دلیل کوتاهی در خدمت‌رسانی و رعایت حقوق مسافران سه مسئول خاطی عزل شوند و با آنها برخورد شود و فعالیت شرکت هندلینگ فضااندیشان اروند محدود و اخطار کتبی داده شود. به این ترتیب به دلیل رفتار غیرمسئولانه دستور عزل رئیس فرودگاه آبادان و رئیس ایستگاه شرکت‌های هما و آسمان در فرودگاه آبادان صادر شد.
همچنین با توجه به عدم همکاری ایستگاه آبادان شرکت هما در ارایه خدمات هندلینگ، از شرکت هواپیمایی هما خواسته شد تا به تمام ایستگاه‌های خود ابلاغ کند تا هنگام نیاز و اعلام درخواست، با سایر شرکت‌های هندلینگ‌کننده در فرودگاه‌ها همکاری کنند تا خدمات‌رسانی به مسافران و پروازها بدون وقفه انجام شود.
از سوی دیگر، به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هم ابلاغ شد تا نظارت دقیقی بر نحوه فعالیت و چگونگی ارایه سرویس هندلینگ در فرودگاه‌ها به عمل آورد. پیش از این، شرکت‌های هواپیمایی برای بالابردن بی‌دلیل قیمت‌ بلیت‌هایشان دچار چالش بودند؛ چالشی که نه‌تنها پای دولت را به میان کشاند بلکه باعث شد مجلس هم درباره آن نظر بدهد و شهریور‌ سال گذشته عبدالله سامری، علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان خرمشهر، تهران و ارومیه در تذکرهای جداگانه به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به افزایش قیمت بلیت‌های هواپیما شوند. حالا در برخوردی جدی و برای نخستین‌بار وزیر راه مدیرانی را عزل کرده که مردم از آنها ناراضی بودند و این حرکت که با واکنش‌های بسیاری مواجه شده شاید گامی برای صیانت از حقوق مردم باشد.


تعداد بازدید :  459