شماره ۱۶۹۰ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
ذره‌بین

گروه 4+1، 800 فقره سرقت داشت
دستگیری زنی به سابقه 300 فقره دزدی داخل خودرو
شهروند| باند 5نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو در همان تحقیقات اولیه به بیش از 800 فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف کردند. یکی از اعضای این باند زنی است که به تنهایی 300 سرقت را انجام داده است.  به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد لوازم و محتویات داخل خودرو از اواخر ‌سال 97 و ابتدای ‌سال 98 در سطح شهر تهران، دستگیری اعضای این باند سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی توسط کارآگاهان اداره بیستم در اردیبهشت‌ماه‌ سال‌جاری، هر 5 عضو این گروه از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو، پس از شناسایی مخفیگاهشان در کرج و تهران طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه، مقادیر رینگ و لاستیک خودرو، جک، جعبه ابزار و... کشف و توقیف شد. همچنین تحقیقات بعدی نشان داد که یکی از اعضای این باند زنی 36ساله است که او به بیش از 300 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده است. جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف اعضای این باند به ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو گفت: «اعضای این گروه از سارقان با شکستن شیشه خودروها و تخریب در خودرو و صندوق عقب، قبل ظهر و نیمه‌شب در نقاط خلوت اقدام به سرقت محتویات داخل خودروها کرده و پول حاصله از فروش اموال مسروقه را صرف خوشگذرانی و مسافرت به شمال کشور و هزینه مواد و... می‌کردند.» وی با اشاره به سرکردگی این باند توسط جوانی 35ساله به نام داریوش با داشتن سوابق متعدد کیفری، گفت: «سارقان در تحقیقات صورت‌گرفته به بیش از 800 فقره سرقت از اواخر‌ سال 97 در محدوده غرب شهر تهران اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال مسروقه را به 3 مالخر می‌فروخته‌اند.»
سرهنگ کارآگاه داود فرد، جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به صدور قرار قانونی برای متهمان پرونده از سوی مقام قضائی گفت: سارقان جهت تحقیقات تکمیلی و دستگیری مالخران و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.

حمله خرس مادر به مرد ۴۱ساله در میانه
خرسی در روستای سفیدخانی بخش کندوان میانه به مردی ۴۱ساله حمله و او را زخمی کرد. ساعت ۹صبح روز پنجشنبه، مردی ۴۱ساله اهل روستای سفیدخانی بخش کندوان میانه مورد حمله و گازگرفتگی یک قلاده خرس مادر که دو توله به همراه داشت، قرار گرفت و از ناحیه کمر، دست‌وپا دچار جراحت شد.
مرد مجروح توسط اورژانس شهر تَرک به بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه منتقل و بستری شد که پزشکان حال وی را خوب ارزیابی کردند.

کشف ۳۸ کیلو هرویین از مخفیگاه زوج قاچاقچی
شهروند| زوج قاچاقچی از سوی پلیس دستگیر و در این عملیات ۳۸ کیلو هرویین از مخفیگاه متهمان کشف شد. سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در این‌باره گفت: «با دریافت خبری از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران مبنی بر این‌که زوجی میانسال با همکاری یکدیگر اقدام به توزیع مواد مخدر در غرب تهران می‌کنند، شناسایی مخفیگاه این زوج سوداگر مرگ در دستور کار قرار گرفت.» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با اشاره به این‌که ماموران موفق شدند در تحقیقات پلیسی مخفیگاه این زوج را در غرب پایتخت شناسایی کنند، گفت: «در عملیاتی ضربتی هر دو متهم دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳۸ کیلو هرویین کشف شد.» سرهنگ بخشنده افزود: «هر دو متهم به جرم ارتکابی اعتراف کردند و برای تحقیقات تکمیلی طبق دستور مقام قضائی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار دارند.»


تعداد بازدید :  491