شماره ۱۶۹۱ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#ترامپ #تلفن # اما_ما_قهرمان_خواهیم_شد #تهمینه_میلانی#رشیدپور#بازار_تبریز

صحبت‌های دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا درباره ایران و تأکید چندباره او درمورد این‌که دوست دارد مقامات ایران به صورت مستقیم با او تماس بگیرند، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان و ایران داشت. مردم هم البته در فضای مجازی توییت‌های جالبی در واکنش به این اتفاق منتشر کردند.
 کاخ سفید بعد از حرف #ترامپ که «ای ایران بیا و یک‌ زنگی‌ بزن» با دیپلمات‌های سوییس‌ تماس گرفته و گفته این شماره تلفن را بدین ایران اگه خواستن زنگ بزنن.
 ترامپ هی پتوشو می‌زنه کنار سر می‌چرخونه می‌گه ملان زنگ نزدن.
 ترامپ میگه نمی‌دونم چرا کسی از ایران به من زنگ نمی‌زنه! از این پولدارای خسیسه‌ها! خودت زنگ بزن خب!
 مشکل تماس‌گرفتن با ترامپ نیست. مشکل بی‌اعتمادی به آمریکاست. اونها تو طول تاریخ بارها ثابت کردن که قابل اعتماد نیستن.
 ولی با این داستان خواهش ترامپ درباره این‌که از ایران باهاش تماس بگیرن، از الان میشه گفت حضور رئیس‌جمهوری در اجلاس بعدی سازمان ملل هم می‌تونه پرسروصدا و پرحاشیه باشه. به‌ویژه اگر ترامپ بخواهد با مقامات ایران ملاقات کنه که البته اتفاقی نشدنیه با وضع فعلی!
 آقای ترامپ بشین تا بهت زنگ بزنیم!
 
از ابتدای این فصل معلوم بود که رقابت برای کسب عنوان قهرمانی به شکلی تاریخی و حساس دنبال خواهد شد و فضا هم به سمتی رفت که همه یک طرف قرار گرفتند و پرسپولیس یک طرف دیگر. تمام حاشیه‌ها و درگیری‌های فوتبال ایران هم به خاطر این فضا بود. اخیرا هم در آستانه بازی حساس با ماشین‌سازی باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که اراده‌ای وجود دارد تا این تیم به سومین قهرمانی متوالی لیگ نرسد. با این حال هواداران هشتگی که از ابتدای امسال برای تیم محبوبشان داغ کرده بودند را دوباره به یکی از ترندهای برتر تبدیل کرده و چنین توییت‌هایی منتشر کردند.
   اراده‌ای وجود داره که پرسپولیس به سومین قهرمانی متوالی نرسه؟ باشه! اما ما قهرمان خواهیم شد.
  همه با هم همه کار کردند که پرسپولیس قهرمان نشود... اما ما قهرمان خواهیم شد.
  هتریک_قهرمانی، را می‌خواهیم چیزی که یک لیگ، یک  فدراسیون و یک دنیا دست در دست هم داده‌اند تا به سرانجام نرسد. #اما_ما_قهرمان_خواهیم_شد.
  از هیچ‌ کاری برای قهرمان‌نشدن پرسپولیس دریغ نکردند اما ما قهرمان خواهیم شد.
  همون که آقامون برانکو گفت؛ ما قهرمان خواهیم شد.
  گفتند دوست دارند تیم‌های دیگری جز پرسپولیس قهرمان شود. اما ما قهرمان خواهیم شد...
  خیلی استرس داشتیم تو این مدت. نگران بودیم، ولی فقط امیدوار به همین هدف بودیم؛ ما قهرمان
 خواهیم شد.
 
آتش‌سوزی بازار تبریز واکنش‌های پررنگ زیادی به وجود آورده و فضای مجازی در دو روز اخیر پر است از پست‌ها و کامنت‌هایی عصبانی، حسرت‌خواهانه و البته پر از طعنه و کنایه درباره بازاری که یکی از قدیمی‌ترین بازارهای سرپوشیده جهان بود و در عرض چند ساعت خاکستر شد.
آتش‌سوزی بازار تبریز در میان سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته‌شده نیز واکنش‌هایی را موجب شد. ازجمله رضا رشیدپور و تهمینه میلانی چهره‌های تبریزی بودند که به این اتفاق واکنش نشان دادند. رضا رشیدپور با انتشار تصویری از مردی که از آتش‌سوزی بازار تبریز ناراحت است، نوشت: «سرت سلامت مرد... سرت سلامت تبریز». تهمینه میلانی هم در اینستاگرام خود نوشت: خبر آتش‌سوزی قدیمی‌ترین و بزرگترین بازار مسقف ایران و جهان را دیروز شنیدم، اما دسترسی به فیلم و عکس نداشتم. بازاری با معماری بسیار زیبا به قدمت جاده ابریشم، در شهر مادری من. بی‌اغراق یکی از زیباترین بازارهای جهان. استاندارد ساخت‌وساز و نگهداری را جدی بگیریم. رعایت استاندارد تنها برای یک‌درصد خطر احتمالی است».
کاربران عادی شبکه‌های مجازی نیز به آتش‌سوزی بازار تبریز واکنش‌های زیادی داشتند. در این بین یکی از تاثیرگذارترین نظرات را که در بین کاربران زیادی دست‌به‌دست می‌شد، کاربری نوشته بود که با اشاره به آتش‌سوزی‌های مشابه سال‌های اخیر، دردمندانه و حسرت‌بار گفته بود: «تو کلیسای نتردام نیستی همه برات پست بذارن. تو پلاسکو نیستی کل شبکه‌ها پوششت بدن. تو باید خودت بسوزی
 و بسازی»!

 


تعداد بازدید :  454