شماره ۱۶۹۱ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
حاشیه یعنی محسن،‌محسن یعنی حاشیه
چاوشی زیر سایه تیم ایمپالا

شهروند| حاشیه همواره با محسن چاوشی عجین بوده و این خواننده محبوب تقریبا در تمام کارنامه‌اش با حواشی منتظر و نامنتظر دست‌وپنجه نرم کرده است. تا جایی که این اثبات شده که تقریبا انتشار هر آهنگ محسن چاوشی حاشیه‌ای را کلید می‌زند و سروصدای فراوانی به پا می‌کند. این اتفاق را در ماه رمضان امسال نیز شاهدیم.
بعد از این‌که انتقادات پررنگ چاوشی از صداوسیما در عین همکاری‌های پرتعداد این خواننده با صداوسیما واکنش‌های مجازی پرشماری را موجب شد و به‌خصوص همکاری جدید این خواننده با صداوسیما در تیتراژ سریال دلدار باعث شد که بسیاری او را متهم کنند به گل‌آلودکردن آب و ماهیگیری (که این خود حاشیه‌ای دیگر و مهم بود)؛ این‌بار کپی از آب درآمدن کاور قطعه جدید چاوشی، این خواننده را با حاشیه‌هایی همراه کرده است.
داستان از این قرار است که قطعه جدید محسن چاوشی یا همان تیتراژ پایانی سریال دلدار که با عنوان جورچین در روزهای گذشته منتشر و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده، با اتهام کپی‌کاری مواجه شده است.
چاوشی دومین همکاری خود را پس از سریال سایه‌بان با برادران محمودی انجام داده است. او ‌سال گذشته با اجرای قطعه مریض‌حالی برای سریال سایه‌بان، توانست مخاطبان را با خود همراه کند.
دیروز رسانه‌ها نوشتند که پوستر قطعه جدید چاوشی که این شب‌ها از شبکه دو پخش می‌شود، به‌صورت کاملا آماتور از یک پوستر کنسرت خارجی کپی شده است. البته این قضیه به چاوشی ربط چندانی ندارد و آن را امین باقری طراحی کرده که با نام امین کاپتیو روی پوستر معرفی شده است، اما این‌که انگار حواشی می‌جویند و محسن چاوشی را پیدا می‌کنند، موضوعی ا‌ست که حواس کاربران زیادی را به ‌خود جلب کرده است.
گفتنی ا‌ست که طرح اصلی پوستر جورچین متعلق به کنسرت تیم ایمپالا بوده که در ‌سال ۲۰۱۳ در کشور انگلیس برگزار شد. گروه موسیقی تِیم ایمپالا یک گروه موسیقی راک استرالیایی است که‌ سال ۲۰۰۷ توسط کوین پارکر بنیان گذاشته شد. این گروه تاکنون سه آلبوم استودیویی منتشر کرده و دو بار نامزد جایزه گرمی برای بهترین آلبوم آلترناتیو ‌سال شده‌ است. جالب این‌که امین باقری طراح ایرانی پوستر قطعه جورچین چاوشی، در صفحه شخصی خود این کپی‌کاری را تأیید و به‌خاطر آن عذرخواهی کرده است تا یک‌بار دیگر نام چاوشی عجین با حاشیه باشد!

 


تعداد بازدید :  619