شماره ۱۶۹۱ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
تیتربازی

جایزه آمریکایی به عکاس ایرانی
عکاس ایرانی با عکس «مقبره» در جشنواره عکس نیویورک - منهتن آمریکا مدال برنز انجمن عکاسی آمریکا را کسب کرد. در این رویداد که زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA)  برگزار شد، آثاری از بابک مهرافشار، امین دهقان، محمد فرهادی، احمد خطیری، ابراهیم بهرامی، آلما منشی باغان، سعید عبدالهی و طالب حیدری پذیرفته شدند.

جایزه برای هنرمند ایرانی
علیرضا پاکدل، هنرمند جوان کارتونیست، کاریکاتوریست، طراح کاراکتر و تصویرساز با اثر «کار؛ نجات» توانست جایزه اول از نخستین جشنواره جهانی کاریکاتور فریزای کشور کوزوو ۲۰۱۹ را به دست آورد. این جشنواره با حضور کاریکاتوریست‌هایی از پرتغال، ایران، برزیل، ایتالیا، ترکیه، چین، کوبا، آرژانتین، هند، اسپانیا، فرانسه و … برگزار شد.

یحیی توره بازنشسته شد
یحیی توره، ‌هافبک سابق بارسلونا و منچسترسیتی که برای تیم‌ملی کشورش یعنی ساحل عاج نیز سابقه بازی‌کردن دارد، اعلام بازنشستگی کرد و قصد دارد وارد حیطه مربیگری شود. توره که چهاربار به‌عنوان بازیکن ‌سال آفریقا انتخاب شده؛ افتخارات باشگاهی زیادی در کارنامه دارد.

بشار رسن زیر تیغ جراحی
بشار رسن که دیروز از اردوی پرسپولیس خارج شد، قرار است ظرف دو، سه‌روز آینده کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد. ‌هافبک عراقی با مشکل دررفتگی‌های مکرر از ناحیه کتف روبه‌رو بود که معمولا این مشکل با کمک کادرپزشکی برطرف  می‌شد.


تعداد بازدید :  434