شماره ۱۶۹۱ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
عکس نوشت

در روزهای اخیر مراسم مت گالا که مراسم خیریه سالانه موزه متروپولیتن نیویورک و یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین نمایش‌‎های مد در جهان است؛ با حضور چهره‌های مشهور سینما، موسیقی، مد و تئاتر برگزار شد. علاوه بر فهرست خاص میهمان‌ها و بلیت‌های گرانقیمت مت گالای امسال را لباس‌های مفهومی ستارگان در رسانه‌ها مطرح کرد. لباس‌هایی که با هر متر و معیاری می‌توانستند ترجمانی باشند بر انگاره سوزان سانتاگ، نویسنده آمریکایی درباره مد که گفته: «مد یعنی عشق به ناهنجار، با ترفند و اغراق»... در زیر چند نمونه از لباس‌های عجیب مت گالای 2019 را می‌بینیم.


روز گذشته آخرین مرحله اهدای مدال‌ها و یادبودها توسط ورزشکاران به موزه ورزش انجام شد تا 30 اردیبهشت رسما این موزه با حضور معاون رئیس‌جمهوری افتتاح شود. اتفاق جالب در مراسم دیروز اهدای یادبود فیفا به این موزه توسط وزیر ورزش بود که آن را در جریان جام‌جهانی دریافت کرده بود.


دربی شمال در لیگ فوتبال بانوان بین تیم‌های ملوان انزلی و سپیدار در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد که در اتفاقی جالب این‌بار مردانی که اجازه ورود به استادیوم را نداشتند، از روی پشت بام به تماشای این مسابقه نشستند.



تعداد بازدید :  404