شماره ۱۶۹۱ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
آشتی‌کنان بسکتبال هم در کمیته برگزار شد
اندر حکایت اتاق جادویی آقای رئیس!

شهروند| روحیه صلح‌طلبی رئیس کمیته ملی المپیک در یک‌سال اخیر ورزش ایران را تحت‌تأثیر خود قرار داده و اتاق ریاست این کمیته به یک اتاق جادویی تبدیل شده است. بعد از این‌که اختلافات کیانوش رستمی با فدراسیون وزنه‌برداری و احسان حدادی با فدراسیون دوومیدانی با پادرمیانی صالحی‌امیری رفع شد، دیروز هم شاهد آشتی‌کنان رئیس فدراسیون بسکتبال و حامد حدادی در محل کمیته بودیم.  رئیس کمیته ملی المپیک درحاشیه مراسم اهدای مدال ورزشکاران به موزه ورزش اعلام کرد اختلافات سنتر باتجربه بسکتبال ایران با فدراسیون حل شده و حدادی به تیم‌ملی بازمی‌گردد تا در جام‌جهانی 2019 حضور داشته باشد.
با این حال حدادی خودش در مصاحبه‌ای که داشت، چنین مسأله‌ای را تأیید نکرد: «صحبت‌هایی مطرح شد اما تصمیمی گرفته نشده و فعلا خبری نیست. در مجموع مشکلی نبوده و نیست و باید دید جلسه بعدی چه  می‌شود.» چند دقیقه بعد هم مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم‌ملی هم این خبر را رد کرد: «من در جریان چنین تصمیمی نیستم و اطلاعی از دعوت‌شدن کسی به تیم‌ملی ندارم.»
حامد حدادی بعد از صحبت‌های تند سرپرست تیم‌ملی علیه بازیکنان چندباری حاضر نشد به اردوی تیم‌ملی برود و آخرین‌بار هم بعد از حضور او، شاهین‌طبع اجازه حضور این بازیکن را نداد!‌ آن‌طور که پیداست، حتی بعد از پادرمیانی رئیس کمیته ملی المپیک اختلافات بین سنتر 218سانتی‌متری با فدراسیون و کادرفنی حل نشده است. مشابه این اتفاق را می‌توان در فدراسیون‌های وزنه‌برداری و دوومیدانی هم دید. با وجود این‌که رئیس کمیته‌ ملی المپیک سعی کرد با دعوت‌کردن از دوطرف و برپایی آشتی‌کنان، مشکلات را پایان دهد؛ هنوز هم نشانه‌هایی از اختلاف به چشم می‌آید. مثلا این‌که کیانوش رستمی علیه مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری مصاحبه کرده و احسان حدادی هم از مسئولان فدراسیون دوومیدانی گلایه می‌کند. در کل می‌توان گفت ورود رئیس کمیته ملی المپیک به اختلافات ورزشکاران و فدراسیون‌ها 2 روی مثبت و منفی دارد. روی مثبت آن‌که حل‌شدن اختلافات در ظاهر ماجراست، اما روی منفی آن اجبار فدراسیون‌ها به زیرباررفتن در برابر خواسته‌های ورزشکاران است که بعضا شاید خیلی منطقی هم به نظر نمی‌آید.


تعداد بازدید :  325