شماره ۱۶۹۱ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
تریبون

افزایش هفت برابری شکایت از خودرو
 جمال انصاری،‌ رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: «درباره مشکلات موجود در بازار خودرو، ما براساس اظهارات و شکایات مردم ورود کرده و به موضوع رسیدگی می‌کنیم. شکایت‌های مربوط به شرکت‌های خودروسازی و شرکت‌های واردکننده خودرو در‌ سال گذشته نسبت به‌ سال ۹۶ حدود هفت برابر افزایش پیدا کرد. مثلا اگر در ‌سال ۹۶، ۸۰۰ شکایت در حوزه خودرو به سازمان تعزیرات حکومتی واصل شد، این تعداد در‌ سال ۹۷ به ۷‌ هزار شکایت افزایش پیدا کرد که این موضوع بیانگر عزم سازمان در برخورد با تخلفات و رسیدگی به شکایات افراد ذی‌حق و خریدار خودرو است.»

جنگ امید
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «هدف آمریکا ناامید ساختن مردم ایران از نظام اسلامی و حکومت مردمی مستقر در کشور است. از این جهت عبارت جنگ امید که آقای روحانی اخیرا در سخنان خود به آن اشاره کردند، کاملا بجا بیان شده است. اما باید توجه داشت میزان تاثیرگذاری آمریکا در این نزاع ارتباط مستقیمی به وضع داخلی ما دارد. قطعا برای خروج از این وضع راهکارهایی وجود دارد. باید گفت که برطرف‌کردن اشتباهات گذشته، دست برداشتن از سیستم نامبارک سه نرخی، افزایش تولید و فراهم‌کردن شرایطی که مردم در تهیه ضروریات خود دچار مشکل نباشند، ازجمله اهدافی است که دولت بایستی در پی آنها باشد.»

ادبیات کشورهای اروپایی عوض شده
 محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:   «علی‌رغم این‌که جنس آمریکا ادبیات قلدرمآبانه است، ایران وارد مذاکره شد و توافق کردیم که جمهوری اسلامی محدودیت هسته‌ای داشته باشد و در مقابل آمریکا رفع تحریم‌های ظالمانه را انجام دهد. هر جا جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت برخورد کرد در آن میدان برنده بوده است و موضع جدید جمهوری اسلامی ادبیات کشورهای اروپایی را عوض کرده و درخواست مذاکره و همکاری دارند.»


تعداد بازدید :  384