شماره ۱۶۹۲ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
این‌بار نوبت به معاون وزیر خارجه رسید
پشیمانی تکراری فرهاد از پُست‌های سیاسی

شهروند| فرهاد مجیدی که در اولین تجربه‌های سرمربیگری خود در استقلال را پشت‌سر می‌گذارد، در بازی‌های اخیر خیلی پرجنب‌وجوش در کنار خط ایستاده و شاگردانش را به سوی پیروزی راهنمایی کرده است. او و تیمش در هفته بیست‌و‌نهم یک فرصت طلایی برای بازگشت به کورس قهرمانی داشتند که با اشتباه داور از بین رفت؛ اشتباهی که باعث شد مجیدی حسابی از کوره در برود. شاید همین باعث شد تا او علاوه بر اخراج از کنار زمین در پایان مسابقه مصاحبه تندی را انجام دهد و به داور مسابقه اتهام بزند.
سرمربی استقلال بعد از بازی از کثیف‌بودن فوتبال سخن گفت و به نوعی اشتباه داور را عمدی دانست! این پایان ماجرا نبود و صبح دیروز فرهاد مجیدی در پستی آتشین به فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش و معاونش حمله کرد! سرمربی آبی‌ها در این پست از علاقه مسئولان به قهرمانی پرسپولیس سخن گفت؛ اتفاقی که با واکنش پرسپولیسی‌ها همراه بود.
برانکو در واکنش به این اظهارات همتای خود در استقلال می‌گوید: «به او و بقیه بگویید بازی ما مقابل ماشین‌سازی تبریز در تهران را ببینند که چطور داور به غیر از پنالتی که برایمان گرفت، دو پنالتی دیگر را بر روی بودیمیر برایمان نگرفت. چه کسی برای قهرمان‌شدن به ما کمک کرده است؟ اگر ما قهرمان می‌شویم، به خاطر این است که امسال در هیچ داربی‌ای بازنده نبودیم.»
فشارها طی یک‌ساعت آن‌قدر به فرهاد مجیدی زیاد شد که او با پاک‌کردن پست قبلی یک پست جدید منتشر کرد. او در پست جدید به جای وزیر و معاونش کلمه معاون وزیر امور خارجه را در جمله‌های خود جای داده بود! گویا مجیدی برای دقایقی به آینده کاری خود در استقلال فکر کرد و از پست قبلی پشیمان شد. پست سوم او منتشر شد که در آن علنا اعلام کرده بود منظورش عراقچی، معاون وزیر امورخارجه بوده که در تلویزیون از علاقه خود به قهرمانی پرسپولیس پرده برداشته است!
این البته برای اولین‌بار نیست که مجیدی پست احساسی روی اینستاگرام خود قرار می‌دهد و بعدا پشیمان می‌شود. چندی پیش هم در ماجرای درگیری او با افسر راهنمایی و رانندگی چنین اتفاقی رخ داد و مربی استقلال درنهایت مجبور به عذرخواهی شد!


تعداد بازدید :  164