شماره ۱۶۹۳ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# برانکو #فرزندان_رمضان

پرسپولیس برای کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر تنها به یک مساوی در بازی هفته آخر مقابل پارس‌جنوبی جم احتیاج دارد. با این حال نتایج هفته‌های گذشته این تیم تا حدودی دلخوری‌هایی نزد هواداران به وجود آورده است. واکنش برانکو به صحبت‌های مجیدی هم یکی دیگر از حاشیه‌های اطراف سرمربی پرسپولیس بود. با این حال در این روزها هشتگ برانکو یکی از داغ‌ترین هشتگ‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه توییتر است.
قبول کنیم تیم برانکو افت فنی داشته و همه مشکلات به خاطر فشردگی مسابقات و خستگی نیست. امیدواریم این ضعف‌ها را دیگر در ‌سال بعد شاهد نباشیم.
برانکو گفته امکان داره بازیکنانی که قبلا تو پرسپولیس‌بودن تو نقل‌وانتقالات به تیم برگردن. فقط امیدوارم فرشاد احمدزاده تو بین نفرات برگشتی نباشه.
برانکو همه چیزش عالیه. فقط هیچ وقت نفهمیدم چرا آن‌قدر دیر تعویض می‌کنه؟
مدت‌هاست آقای برانکو آرامش و طمأنینه‌ای که از وی سراغ داشتیم را ندارد، حتی در اوج مرافعه با کی روش، برانکو از صدر قدرت و وقار و آرامش به ذیل نیفتاد. ولی چه شده که حالا جواب فرهاد مجیدی را می‌دهد؟
به عنوان یک طرفدار پرسپولیس میگم که فرهاد مجیدی در حد و اندازه‌هایی نبود که برانکو بخواد جوابشو بده.
دقت کردید تو هجمه‌های اخیر که علیه پرسپولیس راه انداختن اعضای شرکت پیشکسوتان سکوت اختیار کردن و کنار برانکو و تیم مقابل دشمنان قسم خورده پرسپولیس نیستن؟
با این‌که نباید جواب مجیدی رو می‌داد اما حرفش قشنگ بود:   برای اونها راحت‌ترین کار حمله به پرسپولیس و بهانه‌جویی است و عادت ندارد به حیاط خانه دیگران چشم بیندازد.
ولی برانکو امسال تو نقل‌وانتقالات نتونست خیلی موفق باشه. دو سه تا از خریدهایی که داشت، نتونستن کمکی به تیم بکنن و مشکلات رو حل کنن.
چرا گفتیم مخالف حضور نبی در پرسپولیس هستیم؟ چون وقتی خبر پیشنهاد تمدید سه ساله قرارداد با برانکو آمد، او اعلام کرد باید یک ساله با این مربی موفق تمدید کنند!
امیدوارم برانکو برای‌سال بعد دوباره همون پرسپولیس هجومی که فوتبال زیبا بازی می‌کرد و نتیجه می‌گرفت رو به همه ما برگردونه. امسال فوتبال تیم اقتصادی و نتیجه‌گرا بود.

بعد از ترند شدن هشتگ سلام بر رمضان حالا در شبکه اجتماعی توییتر هشتگ فرزندان رمضان به یکی از ترندهای برتر تبدیل شده و کاربران توییت‌های زیادی در این رابطه منتشر و دیگران را به انجام کارهای خیر در این ماه مبارک و کمک به نیازمندان دعوت می‌‌کنند. این کمپین روز به روز در حال بزرگتر شدن است. گفتنی است بخش مهمی از توییت ها هم صحبت هایی است که مردم در قالب توییت با خدا انجام می دهند.
رمضان فرصت خوبیست که دستگیر نیازمندان باشیم!!!
وقتی احساس می‌کنیم قابل بخشش نیستیم برای شرم و گناهانمان؛به یاد داشته باشیم «خدا می تواند ». ما هم کمی بخشنده و مهربان تر باشیم.
پروردگارم! گرچه با روی سیاه و قلبی سیاه تر نزد تو می آیم اما تو این بنده ات را یاری کن تا هرگز از مسیر درست زندگی خارج نشود.
از خدا می خواهم بهمون کمک کنه، خودمون چقدر به آدمایی که نیازمند هستن کمک می کنیم؟ تو این ماه رمضان کمی بهتر شدن رو تمرین کنیم بد نیست.
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم مرا نیز چنان کن که تومی خواهی.
دعای سر سفره افطارمون عاقبت به خیری باشه برای همه. کینه ها رو کنار بذاریم. برگردیم به اون دورانی که بیشتر همدیگه رو دوست داشتیم.

 


تعداد بازدید :  496