شماره ۱۶۹۳ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
ناکامی در لیگ هجدهم هم زنوزی را دلسرد نکرد
تراکتور و ساخت کهکشان جدید!

شهروند| اگر پدیده هفته آخر برابر ماشین‌سازی متوقف نشود، تراکتورسازی قطعا در گرفتن سهمیه آسیا با قرار گرفتن در رده پنجم ناکام می‌ماند. تیمی که با جذب ستاره‌های تیم‌ملی تا چند هفته قبل مدعی جدی قهرمانی بود، با افتی فاحش مواجه شد تا یک ناکامی بزرگ را تجربه کند. در فصلی که زنوزی هزینه‌های زیادی را برای موفقیت سرخپوشان تبریزی از جیبش متحمل شده بود، درنهایت به کمترین هدفش یعنی کسب سهمیه آسیا هم نرسید.
از همین حالا مالک متمول تراکتورسازی کارش را برای بستن یک تیم قدرتمند و احتمالا دورخیز برای قهرمانی در لیگ نوزدهم آغاز کرده است. در رسانه‌ها اخباری مبنی بر مذاکره زنوزی با رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم‌ملی که هم اکنون در سیدنی استرالیا توپ می‌زند، منتشر شده است.  این درحالی است که شاید کار زنوزی برای حفظ تیم فعلی سخت‌تر باشد. با این‌که قرارداد بازیکنانی همچون شجاعی، دژاگه و حاج صفی با تراکتورسازی 3 ساله بسته شده، اما با اتفاقات عجیبی که در هفته‌های اخیر بین آنها و هواداران رخ داده، بعید نیست که هر کدام ساز جدایی کوک کنند.
از سوی دیگر گفته می‌شود تراکتورسازان قصد جذب چند بازیکن خارجی مطرح و بزرگ را دارند که البته هنوز نام آنها رسانه‌ای نشده و مشخص نیست چقدر به کار این تیم می‌آیند. مهمترین اتفاق برای فصل بعد می‌تواند تغییر دوباره روی نیمکت تراکتورسازی باشد. جورج لیکنز با وجود شروع خوب در 5 هفته اخیر فقط 2 امتیاز به دست آورده تا احتمال قطع همکاری او با این باشگاه تبریزی به ‌درصد بالایی برسد. لیکنز نتوانست تراکتورسازی را به حداقل هدف خود برساند و شاید فقط گرفتن سهمیه در هفته آخر با توقف پدیده و برد تبریزی‌ها بتواند مربی بلژیکی را به ماندن در ایران امیدوار کند.  باید دید تراکتورسازی برای فصل آینده کهکشانی بسته می‌شود یا خیر و این‌که زنوزی چقدر می‌تواند تبریزی‌ها را به رویای خود یعنی قهرمانی در لیگ‌ برتر نزدیک کند.


تعداد بازدید :  463