شماره ۱۷۰۳ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#محمود_شهریاری#رضا_گلزار ‏#شب_قدر #یا_علی(ع) #ظهور_والاترین_تقدیر

انتقاد محمود شهریاری از محمدرضا گلزار بحث‌های پرحاشیه‌ای را در فضای مجازی موجب شده است.
محمود شهریاری، مجری ممنوعه صداوسیما با انتشار ویدیویی از محمدرضا گلزار و ماشین گران‌قیمتش با لحنی دوستانه از محمدرضا گلزار انتقاد کرده و نوشته: «با پوزش طرفداران رضا گلزار من هم مثل شما او را دوست دارم و کار من تنها نقد عمل اوست. کاری هم به قدیمی‌بودن یا نبودن این فیلم ندارم. فقط یک سوال. ایشان با این وضع خوب اقتصادی!! چه لزومی داشت در مقابل عادل فردوسی‌پور بایستد و تملق مدیر ناکارآمدی مثل فروغی را بگوید؟؟». پستی که واکنش‌های زیادی موجب شده است.
عده‌ای به هواداری شهریاری گلزار را زیر سوال برده‌اند: «همه که نمی‌تونن به پول و شهرت نه بگن. این آدم اگه این طرز فکرو داشت که الان کسی نبود و فید شده بود». یا: «بعضیا سیر نمی‌شن که. تازه این ماشین گرون مگه خرج نداره؟ چه راهی بهتر از برنده باش برای درآوردن خرج این ماشین جیمزباندی!». یا:   «گلزار همیشه می‌خواد تو چشم باشه. تو موسیقی، سینما، ورزش، مدلینگ و حالا هم تلویزیون»!
اما خیلی‌ها هم به شهریاری تاخته بودند که چرا پا تو کفش ستاره محبوب‌شان کرده و او را مورد لطف خود قرار داده بودند. عده‌ای نیز حرف حسابشان این بود که «معیار من در شناخت حق و باطل منازعات اخیر تلویزیون ساده‌س. هر کی کنار عادل باشه، برحقه و بقیه باطل. محمودخان متشکریم»!
 
با فرا رسیدن سومین دهه ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر که مصادف با ضربت خوردن و شهادت امام علی(ع) است، همان ‏طور که پیش‌بینی می‌شد این هشتگ‌ها به ترندهای اصلی توییتر تبدیل شد. طبیعتا فضای عرفانی ویژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ‏به ویژه توییتر حکم‌فرما بود و هست. ‏
تو این شب‌های قدر از خدا می‌خوام یا علی گفتن ذکر هر روز و شبم باشه تا وقتی زنده‌ام. ‏
ادراک درست شب قدر، به اندازه تمام عمرت، از زمین بلندت می‌کنه!‏
درشب‌های قدر، ‏‎ بهترین عمل؛ فهــم و یادگیریِ حقیقتِ ‏معارفِ دینه‎!‎
اکثر ماها زبان عربی بلد نیستیم. تو این شبای قدر یه وقتی بذاریم ترجمه دعاهایی و مناجات‌هایی که می‌خونیم رو هم مطالعه کنیم. ‏شاید تکون بهتری خوردیم.
تو شب قدر باید ‏بفهمی اشتباهاتت چی بوده و تصمیم بگیری آدم درستی بشی.اون وقت خدا کمکت می‌کنه.
بهترین اتفاق برای زندگی ما تو شب قدر اینه که راه و پیام امام علی(ع) رو بفهمیم. شعار ندیم و به معنای واقعی علی وار زندگی کنیم.‏
الهي آن شب که همه قرآن به سر مي کنند ما را توفيق بده قرآن را به دل کنيم.
تو شب‌های قدر، نقشه راهتو جوری بچین که دستت از دست اهل بیت جدا نشه.
شب قدر، شب بیدار شدنه نه بیدار موندن! دعا کنیم بیدار بشیم.

 


تعداد بازدید :  671