شماره ۱۷۰۳ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

تورج لارودی، ورزشی‌نویس قدیمی و برادر استاد اردشیر لارودی پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری درگذشت. این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده محترم لارودی عزیز و جامعه ورزش و اهالی رسانه تسلیت می‌گوییم.

بهنوش طباطبایی با به اشتراک‌گذاشتن عکسی در اینستاگرام، از دعا در پیشگاه خدا نوشت. او در این تصویر، مقابل یک سقاخانه در تهران دیده می‌شود. او در توضیح این عکس نوشت: «سه چهار تا دوست بیشتر ندارم که رو چشمم می‌ذارمشون آن‌قدر که صاف و ساده هستن و بی‌ریا ... با یکی‌شون، نوشین رو می‌گم از جلوی یه سقاخونه رد شدیم، کلی دعا کردیم، شمع روشن کردیم و عکس یادگاری گرفتیم ... مامانم همیشه میگه هرچی می‌خوای از خود خدا بخواه، برای خدا که کاری نداره، اگه صلاحت باشه می‌ده، همتش رو بهت می‌ده تا به دست بیاری... از خلقش نخواه، هیچ‌کس رو برای خواسته‌هات به زحمت ننداز... وقتی شمع رو روشن کردم، برای همه‌مون دعا کردم که خدا کمکمون کنه اوضاع روبراه بشه الهی...»

کوپال و گلاره ناظمی دو داور فوتبال مردان و فوتسال بانوان که خواهر و برادر هستند، تصویری از خود در شب‌های معنوی قدر منتشر کردند.

مهران رجبی، بازیگر سریال «گیله‌وا» که نقش یک روحانی را ایفا می‌کند، به همین بهانه عکسی از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «به ‌زودی و بعد از مجموعه «برادرجان» از شبکه سه»...

 


تعداد بازدید :  572