شماره ۱۷۰۷ | ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# سیاوش_یزدانی # آیت‌الله_علم‌الهدی#بی‌حجابی

اگر از هواداران پرسپولیس بپرسید چه بازیکنی از تیم‌های رقیب بین شما منفورترین است قطعا به یک جواب می‌رسید؛ سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان! بازیکنی که  شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام او به یکی از ترندهای اصلی توییتر تبدیل شده است؛ به دلیل فحش ناموسی و زشتی که به شجاع خلیل‌زاده داد و بعد از آن انتشار ویدیوی فحاشی به داوران و در نهایت گل به خودی که باعث پیروزی پرسپولیس شد. همه اینها باعث شده توییت‌های بی‌شماری درباره یزدانی منتشر شود. بخشی از آنها را که قابل انتشار است در زیر بخوانید:  
سیاوش یزدانی به داوران فحاشی کرد و به مادر عزیز شجاع خلیل‌زاده فحش داد. بازی قبل هم تهدید کرد که هواداران پرسپولیس به اصفهان نیان چون خونشون گردن خودشونه! این حجم از بی‌اخلاقی از کجا میاد؟
هیچ‌وقت دوست نداشتم جای کسی باشم، اما الان دوست دارم جای #سیاوش_یزدانی نباشم!
کار ما جواب داد و سیاوش یزدانی که پرسپولیسی‌ها رو تهدید به مرگ کرده بود و این‌جا فحش ناموس به خلیل‌زاده داد، گل‌ به خودی زد.
اگه خودمون سه تا گل می‌زدیم، آن‌قدر نمی‌چسبید که این گل به خودی سیاوش یزدانی.
آقای سیاوش یزدانی! چوب خدا صدا نداره!
لذت صعود به فینال جام حذفی از لذت برنده‌شدن مقابل سپاهان تو اون بازی جنجالی با گل به خودی سیاوش یزدانی قطعا از لذت سه تا قهرمانی پشت سر هم تو لیگ بیشتر بود.
سیاوش یزدانی بدون هیچ تردیدی یکی از مسببان و عاملان وضع وحشتناک ورزشگاه نقش جهان اصفهان در روز بازی سپاهان و پرسپولیس به خاطر مصاحبه قبلیش بود که گفت پرسپولیسی‌ها به اصفهان نیان، وگرنه خونشون گردن خودشون باید باشه.

درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای استفاده‌ صداوسیما از مجری‌های مرد بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته است. خبر آنلاین به ‌نقل از ایرنا گزارش داده که امام جمعه مشهد با اشاره به مواردی چون «در برخی برنامه‌های صداوسیما می‌توان به جای استفاده از بانوان از گویندگان مرد استفاده کرد و لازم نیست حتما یک خانم، گوینده و مجری برنامه باشد» و «مال مردم‌خوری و بی‌حجابی هر دو بد است، اما مال مردم را مخفیانه می‌خورند، ولی بی‌حجابی تظاهر به جنگ با خدا و دهن‌کجی به دین او است» در فضای مجازی خبرساز شده است. آیت‌الله علم‌الهدی همچنین گفته که «در شب‌های قدر عکس‌هایی از برخی بانوان منتشر شد که بدون حجاب و با موی پریشان و صورت باز درحال مراسم احیا هستند که این دهن‌کجی به اسلام، قرآن و مراسم احیاست، چون بی‌حجابی و بدحجابی تجاهر به فسق و تظاهر به گناه است» و «متاسفانه گاه حتی در خانواده‌های به ظاهر متدین هم حجاب و عفاف به درستی رعایت نمی‌شود». موضوعاتی که واکنش‌های زیادی به‌وجود آورده و باعث صف‌کشی موافقان و مخالفان این ادعاها شده است...
کاربری نوشته: «معلوم است که حق با ایشان است. فحشا و بی‌حجابی زمینه‌ساز مشکلات و مفسدات دیگر است. شما یقین بدانید که ریشه تمام معضلات و حتی اختلاس و دزدی‌ها، بی‌حجابی و بی‌عفتی است». یکی دیگر از موافقان توصیه کرده «دکتر علی عسگری باید هرچه زودتر نسبت به کنار گذاشتن مجریان زن از صداوسیما اقدام کنند. در مملکت اسلامی حضور زنان مجری مقابل دوربین و در جمعی مردانه حرام است»؛ ادعایی که حتی بیشتر از نقل‌قول اول واکنش‌های منفی به ‌بار آورد: «ظاهرگرایی و حفظ ظواهر و قالب‌ها بیش از معنا و محتوا بوده که جامعه امروز ما را به این‌جا رسانده» یا: «وقتی می‌گویند بی‌حجابی، از مال ‌مردم‌خوری هم بدتر است، چون مال مردم را مخفیانه می‌خورند، ولی بی‌حجابی تظاهر به جنگ با خدا و دهن‌کجی به دین او است، یعنی جرم دزدی و اختلاس کمتر از تظاهر به روزه‌خواری است»...


تعداد بازدید :  752