شماره ۱۷۰۷ | ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر در حاشیه بازی سپاهان و پرسپولیس انتقادهای شدیدی از رفتارهای تحریک‌آمیز سعید آقایی مدافع سپاهان در زمین انجام داد و در یک‌جا که آقایی داشت از بازیکنان تیمش می‌خواست زمین را ترک کنند، گفت: «آقایی فکر کرده چه کاره است که داره تیم می‌کشه بیرون!». سعید آقایی هم البته در یک استوری جنجالی اینستاگرامی با اشاره به رابطه میثاقی و عادل فردوسی‌پور به این شکل تند به مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.

تیم‌ملی زیر 18سال کره‌جنوبی به دلیل ژست نامناسب یکی از بازیکنانش با جام رقابت‌های پاندا کاپ چین تنبیه شد و این جام از کره‌ای‌ها پس گرفته شد. یکی از بازیکنان تیم‌ملی زیر 18سال کره پای خود را روی جام گذاشته و در مقابل دوربین ژست گرفته که این عکس جنجال بزرگی در چین ایجاد کرد و عذرخواهی رسمی کره‌ای‌ها هم نمی‌توانست آبی بر آتش خشم مردم و رسانه‌های معترض چین باشد. درنهایت اعلام شد کمیته برگزاری پاندا کاپ، جام قهرمانی را از تیم‌ملی کره پس گرفته است.

تصویری از گریم فوق‌العاده امین حیایی را در نقش یک زن که مربوط به فیلم «مزاحم» است، ببینید. در این تصویر که مربوط به ۱۸سال پیش است، نیلوفر خوش‌خلق، همسر حیایی هم حضور دارد.

مهتاب کرامتی، بازیگر سینما که سفیر حسن نیت یونیسف در ایران است، عکسی از همراهی خود در اهدای کمک‌های این سازمان جهانی به سیل‌زدگان استان گلستان و شهرستان آق‌قلا را منتشر کرد. او همراه شدن با کودکان را لذت‌بخش‌ترین قسمت این سفر دانست.

 


تعداد بازدید :  885