شماره ۱۷۰۸ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ خرداد
صفحه را ببند
زنبیل

شرایط فروش فوری ٤ محصول ایران خودرو
تسنیم| ایران‌خودرو شرایط فروش فوری ٤ محصول خود را برای تنظیم بازار اعلام کرد. در این طرح فروش که از دیروز آغاز شده پژو405 بنزینی با قیمت ٦٧‌میلیون و ٨٨٨‌هزار و 400 تومان، پژو 206 تیپ٢ با قیمت ٦٧‌میلیون و ٢٨٣هزار و 400 تومان، پژو پارس ال ایکس ٨٤‌میلیون و ٧١٨هزار و 400 تومان و رانا ٦٧‌میلیون و ٤٤٨‌هزار تومان به فروش می‌رسد. در ضوابط فروش این طرح ظرفیت ثبت‌نام برای هر کدملی از کل بخشنامه یک عدد خودرو است و اگر ثبت‌نام از سوی مشتریان مغایر با این بند قرارداد باشد، به صورت یک‌طرفه از سوی شرکت ایران‌خودرو لغو خواهد شد. همچنین تمامی مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده‌اند و زیر 18‌سال هستند، قادر به ثبت‌نام از این بخشنامه نیستند.

عرضه بلور ایرانی با برند خارجی
ایسنا|  رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر با بیان این‌که کیفیت تولیدات داخلی رقابت‌پذیری قابل توجهی در سطح جهانی دارد، گفت: «بلور و کریستال ایرانی دارای درجه کیفی بسیار بالایی است، اما به دلیل فرهنگ عموم مصرف‌کنندگان محصولات با نام‌های تجاری جهانی عرضه می‌شوند و خبری از نام تجاری ایرانی بر روی آنها نیست.» احمد رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضع بازار بلور، چینی و لوستر ادامه داد: «۹۰‌درصد واردات محصولات بلور، چینی و لوستر از کشور چین انجام می‌شود و این موضوع به دلیل آن است که محصولات این کشور در زمینه قیمت رقابت‌پذیر بوده و با قدرت خرید مردم ایران همخوانی قابل توجهی دارد.»

معرفی برندهای آدامس قاچاق
مهر| ستاد قاچاق کالا و ارز برندهای آدامس قاچاق را که در فروشگاه‌های متعدد همچنان درحال فروش هستند، معرفی کرد. در حال حاضر آدامس‌های با نشان تجاری FIVE، PK، TRIDENT، Lotte، ViViDENT Pectil، ORION، Dr.XYLITOL،  FUSENو RELLAX ، آدمس‌هایی هستند که از طریق قاچاق وارد کشور می‌شوند و مصداق قاچاق هستند.بر این اساس هر کالای خوراکی که فاقد برچسب سیب سلامت و وزارت بهداشت باشد قاچاق محسوب شده و فروش آن غیرقانونی محسوب   می‌شود.


تعداد بازدید :  752