شماره ۱۷۰۸ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

امیر قلعه‌نویی: «من با باشگاه صحبت کردم. یک‌سری مدارک و اسناد را از رفتارهایی که آقایان بعد از بازی داشتند، جمع کردیم. می‌گویند شکایت کردند و ما هم استقبال می‌کنیم. به موقع می‌گویم نتایج لیگ برتر چطور مهندسی شده است. الان اگر یک‌سری منابع اطلاعاتی‌مان را بگوییم، درست نیست. من به تک‌تک بازیکنان‌شان تبریک گفتم، ولی در آزادی چه الفاظی را به من گفتند؟ چرا این اتفاقات فقط برای یک تیم است؟! حتی درگیری در بازی با سایپا، درگیری در تبریز فقط برای یک تیم است! چرا بین ما و تراکتور نیست؟! مگر ما 2 بر صفر در تبریز نباختیم؟ مگر به استقلال نباختیم؟ ما مدارک داریم و استقبال می‌کنیم. آنها یک صحبت‌هایی کردند، بعد از این‌که قهرمان شدند، شما استوری بازیکنان‌شان را ببینید. آنها همه چیز را زیر سوال بردند.»

حسام منظور: «بعد از تجربه «بانوی عمارت» دوست داشتم خودم را در نقش جدی محک بزنم و همیشه می‌ترسیدم که دوباره نقش‌های تکراری با همان سبک به من پیشنهاد شود؛ چیزی که من همیشه از آن گریزانم و سعی کردم نقش‌های متفاوتی را بپذیرم، چون نقش چاوش در این سریال متفاوت بود، پذیرفتم و امیدوارم که از پس آن برآمده باشم.»

محمد مایلی‌کهن: «یادم هست وقتی بچه بودیم یک مثالی بین بچه‌ها وجود داشت که می‌گفتند دروغگو دشمن خداست و خیلی هم به این موضوع استناد می‌شد. جالب است کسانی از مهندسی مسابقات حرف می‌زنند که خودشان دکترای این کار را دارند. این‌که فکر کنیم می‌توانیم فقط فوتبال را جدا از دیگر امور جامعه درست کنیم، رویاپردازی است. همه چیز به هم زنجیروار وصل هستند و مسائل مختلفی دست‌ به دست هم می‌دهند تا چنین مشکلاتی رخ می‌دهد. در جامعه ما هر کسی منافعش به خطر می‌افتد، دست به هر کاری می‌زند و درنهایت همه مقصر هستند غیر از او... .»


تعداد بازدید :  553