شماره ۱۷۰۸ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#جواد_خیابانی ‏#مهناز_افشار#فرار#شایعه

اگر همیشه گزارش‌ها و جملات قصار جواد خیابانی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه مردم قرار می‌گرفت، حالا انتشار تصاویر جدیدی از او بعد از انجام عمل بای‌پس معده که به لاغرشدن او منجر شده، خبر ساز شده است. بسیاری از کاربران هنوز با چهره جدید لاغرشده خیابانی ارتباط برقرار نکرده‌اند و برخی‌ها همچنان دارند با او شوخی می‌کنند. این چند توییت منتخب را بخوانید:
- اگر عمل لاغری کرده، پس حتما چاق بوده!
- کسی که شکسته شده، پس قطعا شکسته!
- چرا جواد خیابانی اینجوری شد؟ امیدوارم بیماری سختی نداشته باشه؛ درسته باهاش خیلی شوخی می‌کنیم ولی یک دنیا باهاش خاطره داریم.
- اولش با خشایار مستوفی! اشتباهش گرفتم، بعدش دقت کردم دیدم همونیه که ما از گزارش‌های قدیمیش خاطره داریم و گاهی هم با گزارش‌های جدیدش شوخی می‌کنیم.
- ولی آن‌قدر سال‌های‌سال جواد خیابانی فربه رو دیده بودیم، الان سخت با این لاغریش کنار میایم.
- اونایی که خیابانی رو دیده بودن، تو زمانی چاقی حتما می‌دونن که حتی برای راه‌رفتن حسابی مشکل داشت. حتما مجبور بوده عمل کنه، وگرنه برای خوشگل‌شدن که این کار رو نکرده.
- ما با گزارش و صدای جواد خیابانی طرفیم. چه کار دارید به عمل لاغری که انجام داده؟
 
بعد از ماجراهای جنجالی چندوقت اخیر که در پی توییت جنجالی مهناز افشار رخ داد و درنهایت به اعلام جرم غیررسمی یک ‏سری اکانت خاص علیه این بازیگر محبوب انجامید؛ مهناز افشار جز در واکنش به اعلام حکم دادگاه همسرش یاسین رامین حضور ‏چندان پررنگی در فضای مجازی نداشت. اما این به‌معنای این نبود که فضای مجازی نیز کاری به او نداشت؛ بلکه برعکس در ‏تمام این چند وقت اخیر بی‌شمار شایعه و اتهام و انتقاد و اعتراض به واکنش‌ها و موضع‌گیری‌های مهناز افشار در رسانه‌های ‏اجتماعی به‌عمل آمده و جدیدترین آنها هم شایعه‌ای است که از مهاجرت یا «فرار کردن» خانم بازیگر حکایت می‌کند. اتهامی که  ‏واکنش تند خانم بازیگر را باعث شده و او این شایعه را  مضحک خوانده است.‏
مهناز افشار در توییتی به شایعه فرارش از کشور واکنش نشان داد و نوشت:   «سوال از این مضحک‌تر که آیا مهناز افشار از ایران ‏فرار کرده است؟ خیر، مهناز افشار به خانه خود باز خواهد گشت‎.»این واکنش در راستای سخنان روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه ‏است که اعلام کرده بود «از نیامدن مهناز افشار به ایران تلقی فرار نداریم و وکیل ایشان اعلام کرده که خانم افشار قصد بازگشت ‏به کشور را دارد و به ایران بازخواهد گشت.»‏‎
توییت مهناز افشار در میان کاربران توییتر واکنش‌های فراوانی را موجب شده. کاربری نوشته: «نمی‌دونم چرا دوست داریم الکی ‏شایعه بسازیم.»‏‎ و دیگری: «اصلا چرا نباید بیاد؟ مگه چه‌کار کرده؟ یعنی معتقدین که حرف زدن تاوانی به سنگینی فرار از کشور ‏داره؟»
البته مخالفان افشار هم بیکار نبودند: «چرا نباید برگرده؟ کجای دنیا جز ایران می‌تونه حرف مفت بزنه؟»


تعداد بازدید :  572