شماره ۱۷۰۹ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد
صفحه را ببند
نیمار اتهام تجاوز را رد کرد

نیمار، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاریسن ژرمن و پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان اخیرا به تجاوز به یک زن برزیلی اهل سان پائولو متهم شده است اما بشدت این اتهام را رد کرده است. این زن شکایت خود را نزد پلیس برزیل ثبت کرده و مدعی شده است نیمار در پاریس به او تجاوز کرده است.
ساعاتی بعد از افشای جزییات شکایت این زن برزیلی، نیمار با انتشار ویدیویی در حساب اینستاگرام و فیسبوک خود این اتهامات را کرد و و گفت هیچ کار خلافی مرتکب نشده است. نیمار همچنین مدعی شد این زن قصد دارد وجهه او را تخریب کند. نیمار همچنین تعدادی پیام شامل چند عکسی که آن زن برای او ارسال کرده، منتشر کرده است. به نظر می‌رسد نیمار معتقد است رابطه‌اش با این زن به خواست خود زن بوده و تجاوز و تعرضی در کار نبوده است. آخرین پیامی که این زن برای نیمار ارسال کرده یک روز بعد از تاریخی است که زن مدعی شده نیمار در آن تاریخ به او تجاوز کرده است.
نیمار در ویدیویی که منتشر کرده، می‌گوید:  «رابطه بین یک مرد و زن در یک چهار دیواری وجود داشته است. یک روز بعد هیچ اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم کسانی که مسئول بررسی این اتهام هستند، این پیام‌ها را بخوانند و ببیند چه اتفاقی رخ داده است.»
حتی پدر نیمار نیز در تلویزیون ملی برزیل حضور یافت و اتهامات علیه پسرش را رد کرد. پدر نیمار اعلام کرد رابطه‌ای که بین پسرش و آن زن شکل گرفته، مبتنی بر رضایت طرفین بوده و هیچ تعرضی در این میان صورت نگرفته است.


تعداد بازدید :  1208