شماره ۱۷۰۹ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

 علی نصیریان: «من کمی نسبت به دیالوگ‌های سریال «برادرجان» ایراد دارم. نعمت‌الله خیلی خوب نوشته است اما گاهی اوقات پیچیدگی باعث می‌شد برای ما هم به لحاظ حفظ‌کردن، دشواری ایجاد کند. البته هر کاری ایده‌آل نمی‌شود، با این حال تا آن‌جا که من با مردم کوچه و بازار تماس داشتم، تقریبا همه این مجموعه را نگاه می‌کردند و ابراز لطف داشتند.»

 سعید آذری: «رشید مظاهری و محمدرضا حسینی قراردادشان با باشگاه ذوب‌آهن به اتمام رسیده و از تیم ما جدا شدند اما برخی باشگاه‌ها اقداماتی انجام می‌دهند که بازار نقل‌وانتقالات را به هم ریخته‌ و آشفته کرده‌اند. باشگاه ما توانایی پرداخت دستمزدهای این‌چنینی را ندارد. حسینی به من گفت یکی از باشگاه‌ها برای یک فصل به او دستمزد 4‌میلیارد تومانی پیشنهاد داده است. با این ارقام بازار نقل و انتقالات ‌آشفته می‌شود.»

 ایگور کولاکوویچ: «پیروزی در سه بازی متوالی و تنها با واگذاری یک ست، نتیجه بسیار خوبی برای ما در شروع مسابقات بود. حقیقتا انتظار بازی‌های خوب را از تیمم قبل از مسابقات داشتم ولی به نظرم خیلی بهتر از سطح انتظارمان کار کردیم. دیدار با آلمان بازی سختی برای ما بود و فکر می‌کنم آنها در دریافت خیلی خوب بودند. ما با سرویس‌های خوب پیروز شدیم. امیدوارم مردم ایران از تماشای یک بازی خوب لذت برده باشند؛ زیرا این مسأله برای ما مهمتر از هر چیز است.»


تعداد بازدید :  1228