شماره ۱۷۰۹ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# آقای_خوشتیپ # استراماچونی # پگاه-آهنگرانی

توافق استقلال با استراماچونی سرمربی سابق اینترمیلان در فضای مجازی بازتاب‌های زیادی داشته است. خیلی از هواداران استقلال این مربی را گزینه مناسبی دانستند و اعتقاد دارند که او می‌تواند روزهای خوبی را برای آبی‌ها رقم بزند. البته او مخالفانی نیز دارد که می‌گویند رزومه‌اش قدرتمند نیست و هیچ تیمی خواهانش نبوده که راضی به حضور در ایران شده است. از آنجا که این مربی در ایتالیا به آقای خوشتیپ معروف است، برخی کاربران فضای مجازی نیز به شوخی به تیپ او پرداختند. در ادامه به برخی واکنش‌ها در فضای مجازی درباره استراماچونی اشاره شده است:  
- اولین و مهمترین بند در قرارداد استراماچونی: اگر آمدی کراواتت را در ایتالیا جا بگذار!
- مدیریت استقلال اینجوریه که همزمان با پخش‌شدن خبر توافق با استراماچونی اعضای کادرفنی استوری میذارن که مجیدی لیاقت سرمربیگری رو داره.
- استراماچونی میارن بهش زمین تمرین بازیکن نمیدن آخرشم اخراجش میکنن بگن خودتون مربی خارجی خواستید نتیجه نگرفت.
- این گزینه‌ها رو از کجا پیدا می‌کنین: شفر و استراماچونی زناشونم نمیدونستن اینا هنوز مربیگری میکنن.
- گفتن اسم استراماچونی حداقل یه نیم‌فصل رو از استقلال وقت میگیره.
- ما با آقای خوشتیپ مدعی قهرمانی آسیا میشیم و شما بازم بشینید و بگید برانکو معمارتونه.
- موقشنگ‌مون رفت و خوش لباس‌مون اومد. خدا به خیر بگذرونه.

پگاه آهنگرانی در واکنش به پیشنهاد سخنگوی شورای نگهبان درباره نظارتش بر انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد که این پیشنهاد را جدی نمی‌گیرد و بهتر است هرکس کاری را که بلد است، انجام دهد. عباسعلی کدخدایی در جریان ساخت فیلم مستند پگاه آهنگرانی از حوادث ‌سال 88 به او پیشنهاد کرده بود که ناظر بر انتخابات پیش‌رو شود. او دیروز هم در توییتر خود نوشت: «خانم آهنگرانی سوالاتی پیرامون انتخابات ‌سال ۸۸ داشتند که تلاش کردم به آنها پاسخ دهم. در پایان از ایشان دعوت کردم به‌عنوان یکی از ناظران مردمی شورای نگهبان بر فرآیند انتخابات پیش‌رو (اسفند ۹۸) نظارت کنند تا از نزدیک با نحوه عملکرد ناظران ما آشنا شوند.» توییتی که واکنش‌هایی را از سوی کاربران به همراه داشت و البته پگاه آهنگرانی بعد از همه انتقادات، درخواست سخنگوی شورای نگهبان را رد کرد: «من حدود یک‌سالی است که درگیر ساخت مستندی هستم که بخشی از آن به وقایع ‌سال ۸۸ می‌پردازد و در همین ارتباط مثل همه مستندها ممکن است با ده‌ها چهره سیاسی یا فرهنگی مرتبط با این موضوع گفت‌وگو داشته باشم که سخنگوی محترم شورای نگهبان یکی از آنهاست و جناب آقای کدخدایی لطف کردند و در این فیلم جلوی دوربین ما قرار گرفتند که از ایشان بابت این همکاری تشکر می‌کنم، اما مسأله نظارت بر انتخابات آینده توسط من که از طرف ایشان مطرح شد، به گمانم صرفا جهت ابراز حسن‌نیت بود و من آن را چندان جدی نگرفتم، چون حرفه من سینماست و علاوه بر این‌که شخصا علاقه‌ای به ایفای نقش ناظر در چنین معرکه‌ای ندارم، آن را چندان عملی هم نمی‌بینم، چون کاری را که احزاب و سازمان‌ها با تشکیلات و سازماندهی وسیع نتوانستند انجام دهند و هزاران حرف و حدیث در آن به وجود آمد، چگونه ممکن است امثال من به شکل فردی بتواند. پس منطقی است که نباید این پیشنهاد بزرگوارانه را جدی تلقی کنیم و بهتر است هرکدام به کاری که بیشتر بلد هستیم، بپردازیم.»


تعداد بازدید :  1426