شماره ۱۷۰۹ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

زورمان به م. م. نمی‌رسد!
 احمد مقدسی، رئیس انجمن صنفی گاوداران ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا با انتقاد از بی‌توجهی دستگاه‌های ناظر بر عملکرد یک تاجر بزرگ نهاده‌های دامی،‌ گفت: «تنها انجمن صنفی گاوداران نیست که پول به حساب این تاجر ریخته و اتحادیه‌ها، دامداران و مرغداران زیادی بهای نهاده‌های دامی را واریز کرده‌اند، اما تا امروز یک کیلوگرم از آن را تحویل نگرفته‌اند. تأخیر در تحویل نهاده‌های دامی درحالی است هر روز تأمین آنها برای دامداران و مرغداران سخت‌تر می‌شود. ما شکایت به نماینده وزارت جهاد کشاورزی در دفتر تاجر مذکور برده‌ایم، اما پاسخ به نوعی این بوده است که «زورمان به (م.م) » نمی‌رسد!»

درخواست تحقیق و تفحص از صداوسیما
عبدالکریم حسین ‌زاده، نایب‌رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «امیدوارم فضای توییتر مکانی برای شعاردادن و اصطلاحا شوآف دادن خصوصا برای ما وکلای ملت نشده باشد. حالا که همه همکاران قبول زحمت کرده و درخصوص صداوسیما توییت می‌کنند و نقد دارند، بعد از تعطیلات آمادگی داشته باشند و تحقیق و تفحص از این مجموعه که رفتارهای فراقانونی دارد را کلید بزنیم.»

موضوع مردانه است!
 محسن ‌هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ماجرای قتل همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار اسبق پایتخت واکنش نشان داد و به مزاح گفت:   «این موضوع مردانه است؛ وقتی جمع خبرنگاران مردانه شد پاسخگوی شما هستم.» او روز یکشنبه پیش از آغاز یکصدوچهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران ،درحالی‌که عجله داشت وارد صحن شورا شود، در این زمینه خطاب به خبرنگاران تنها به همین جمله بسنده کرد و به جمع اعضای شورا پیوست. هفته پیش موضوع قتل میترا استاد خبرساز شد و مسئولان پلیس آگاهی و دستگاه قضا اعلام کرده‌اند که نجفی به این قتل اعتراف کرده است.


تعداد بازدید :  1191