شماره ۱۷۰۹ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد
صفحه را ببند
گزارش تصویری

طولانی‌ترین سفره افطار در بازار تهران (مشرق)

  این تصویر مربوط است به تعمیرگاه هشتاد ساله لکوموتیوها در سمنان که به نگهداری و تعمیرات لکوموتیوهایی که دچار نقص فنی شده‌اند، اختصاص دارد. (ایرنا)

  این راننده ‌تاکسی روی داشبورد خود نوشته: «از سربازان وظیفه به هیچ عنوان وجهی گرفته نمی‌شود. لطفا اصرار نفرمایید. اگر واقعا تمکن مالی ندارید، میهمان راننده باشید و بدون بیان‌کردن پیاده شوید. در صورتی که کسی را می‌شناسید که تمکن مالی ندارد، آدرس دقیق و مشخصات شخص را به شماره... پیامک کنید. در صورتی که تمایل به کمک به اشخاص نیازمند را دارید، لطفا شماره خود را به شماره... پیامک کنید تا با معرفی شخص مورد نظرتان مستقیما به او کمک نمایید.» (مشرق)

  پس از حدود 10 ‌سال خشکسالی در استان قم و کاهش شدید سفره‌های آب زیرزمینی و عبور از وضع بحرانی آبی در استان قم، با بارندگی‌های بهاری در‌ سال جاری چهره قم طراوت و زیبایی خاصی پیدا کرده است و دشت‌ها و حاشیه تمامی جاده‌ها و راه‌های استان که تا پیش از این شاهد زمین‌های بایر و خشک بود این روزها به سبب رویش گیاهان چهره‌ای سبز دارد. این بارش‌ها به گونه‌ای بوده که به گفته کارشناس هواشناسی در ۳۲‌ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.


تعداد بازدید :  1005