شماره ۱۷۱۰ | ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# ایرج_عرب # گاندو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سخت‌ترین روزهای عمر خود را سپری می‌کند. داستان احتمال جدایی برانکو از این تیم باعث شده فشار هواداران روی او بیشتر شود و پرسپولیسی‌ها به تندترین شکل ممکن و در اوج بی‌اعتمادی در حال انتقاد از ایرج عرب هستند. مدیری که در این مدت نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و حالا در موضوع تسویه حساب با برانکو و توافق با این مربی برای ادامه همکاری بر روی لبه تیغ قرار دارد.
#ایرج_عرب تو فعالیت‌های #اقتصادی چه دستاورد بزرگی برای باشگاه بزرگ #پرسپولیس داشت؟! جواب این سوال، علت تمام نگرانی‌های هواداران #پرسپولیس درباره #برانکو و نقل وانتقالات باشگاه است.
جناب آقاي ايرج عرب، مديريت محترم باشگاه پرسپولیس! باغ زيباي ما به باغبان نياز دارد، باغبان ما هم برانکوست نه شما! گفتیم حواستون بیشتر جمع باشه.
ایرج عرب به خوبی می‌دونه که اگر برانکو تو پرسپولیس نَمونه خودش و دوستانش هم دیگه تو باشگاه نمی‌تونن جایی داشته باشن؛ چون با حمله تند هوادار روبه‌رو میشن.
عرب گفته این‌که هوادارا میگن ماندن برانکو خط قرمز است، درست نیست. اتفاقا آقای عرب خط قرمز هوادار موندن برانکوست. شما نیستی که برای هوادار تعیین تکلیف کنی.
اگر قراره باشگاه پرسپولیس پول برانکو رو با شماره حساب دادن به هوادارا تأمین کنه، پس بهتره این مدیریت و ایرج عرب هم نقشی تو باشگاه نداشته باشن. مدیری که نتونه مطالبات مربی موفق خودش رو بده کاری برای پرسپولیس نمی‌تونه انجام بده.
سوال من اینجاست عرب چرا وقتی برانکو نامه‌های اول و دوم خودش رو برای مطالباتش به باشگاه داد، به فکر تأمین پول و شماره حساب‌دادن به هوادار نیفتاد؟ چرا گذاشت آن‌قدر دیر بشه؟
من موندم چرا وزیر با استعفای ایرج عرب موافقت نکرد؟ واقعا خیلی سخته انتخاب یک مدیر قوی برای اداره باشگاه پرسپولیس؟
 
سریال گاندو در نخستین شب پخش از شبکه سه سیما جنجال دیگری را رقم زد. در یکی از پربازدیدترین و سیاسی‌ترین سکانس‌های سریال که عملیات به زمین نشاندن هواپیمای مسافربری توسط نیروهای امنیتی کشورمان را به تصویر کشیده است و البته به نظر می‌رسد کاملا برگرفته از قصه دستگیری عبدالمالک ریگی، تروریست سرشناس تکفیری باشد، هنگام ورود دوربین به داخل هواپیما تعداد زیادی از خانم‌های مسافر روسری به سر ندارند، اما با ورود نیروهای امنیتی، روسری به سر می‌کنند؛ موضوعی که حالا به شبکه‌های اجتماعی کشیده شده است. برخی از اساس این سریال را تکراری و ناامیدانه تلقی می‌کنند، برخی هم به دلیل اشتباه رخ داده در نمایش زنان بی‌حجاب در سریال ایرانی، برکناری مدیر شبکه سه را مطرح می‌کنند. فاطمه پاقلعه‌نژاد در توییتر نوشته است: «فقط احسان محمدحسنی می‌تونه تهیه‌کننده سریالی باشه که زن بی‌حجاب رو نشون بده که از ترس مامور امنیتی شالش رو روی سرش میندازه! نمایش پایبندی به حجاب از ترس نیروهای امنیتی در سریال.» علی رنجبر هم با هشتگ گاندو نوشته است: «تو رو هر کی دوست دارید سریال نسازید.»  بابک هم یکی دیگر از کاربرانی است که درباره این سریال نوشته است: «شروعی تاسف‌بار و مأیوس‌کننده برای قسمت اول با داستانی شعاری و پروپاگاندا و اجرایی سرد و ضعیف!»

 


تعداد بازدید :  500