شماره ۱۷۱۰ | ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ خرداد
صفحه را ببند
شاکی نیمار فیلم خصوصی منتشر کرد

مدلی که هفته گذشته نیمار، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاریس را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روز گذشته ویدیویی را برای اثبات ادعایش منتشر کرد.
به گزارش دیلی بیست، در این ویدیو، این مدل 26 ساله بر روی یک تختخواب در حال سیلی‌زدن به نیمار است. نیمار سعی می‌کند با بلند کردن پاهایش از خود دفاع کند. نیمار مدام به دختر می‌گوید نزن، نزن، نزن. اما دختر عصبانی به زدن ادامه داده و می‌گوید: «می‌زنم چون تو دیروز همین‌جا به من تعرض کردی و بعد مرا تنها گذاشتی.»  گفته می‌شود این ویدیو تنها بخشی از یک ویدیوی هفت دقیقه‌ای است.
نیمار داشتن رابطه با این مدل جوان را تکذیب نکرده، اما مدعی شده هیچ تجاوزی رخ نداده و هر چه رخ داده با رضایت طرفین بوده است. ادعایی که از سوی دختر جوان رد شده است. پدر نیمار نیز اعتبار این ویدیو را تایید کرده، ولی در عین حال گفته این ویدیو دامی بوده که برای نیمار پهن شده، چراکه در این فیلم تنها دختر است که حمله می‌کند و از طرف نیمار هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد. پیشتر البته نیمار عکس‌هایی از خودش به همراه همان دختر را منتشر کرده و مدعی شده بود این دو مدت‌هاست که با هم در ارتباط بوده‌اند و هیچ تجاوزی در کار نبوده است.
وکیل مدل 26 ساله برزیلی نیز گفته موکلش نیاز به مدرک داشته و سیلی که او در فیلم به گوش نیمار می‌زند، دقیقا همان کاری بوده که نیمار شب قبل با موکلش کرده و از آنجایی که موکلش برای اثبات ادعایش نیاز به مدرک داشته، این فیلم را تهیه کرده است.


تعداد بازدید :  166