شماره ۱۷۱۰ | ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

خرید مسکن تبدیل به رؤیا شده است
 محمدرضا رضایی، رئیس کمیسیون عمران گفت: «خرید مسکن برای بسیاری از خانوارها به یک رویا تبدیل شده‌ است. متاسفانه بسیاری از دستگاه‌ها علی‌رغم دستور رئیس‌جمهوری از واگذاری اراضی خود به وزارت راه‌وشهرسازی سر باز می‌زنند. این اراضی باید در اختیار وزارت راه‌وشهرسازی قرار بگیرد تا بخش خصوصی برای ساخت مسکن انگیزه داشته باشد و مشارکت کند. اگر مبنا و شاخصی برای تعیین اجاره‌بها  وجود داشته باشد، تعزیرات نظارت دقیق‌تری می‌تواند بر بازار داشته باشد.»      

پرستوبازی در قاموس ما نیست
 عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما و عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی توییتر خود با اشاره به حواشی ماجرای نجفی و قتل میترا استاد نوشت: «پرستو بازی مثل سلاح کشتار جمعی، در قاموس ما نیست. به‌رغم انتقاداتم به برخی شیوه‌های امنیتی اطلاعاتی، معتقدم که این ممنوعیت از نقاط قوت و قابل افتخار آنان است. مطلعم که آمار پرستوهای دیگران، به سیاسیون منتقل می‌شود. برخی پند می‌گیرند و برخی ملال!»

این بار زور بالای سرشان است!
 زهرا ساعی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: «قانون منع بکارگیری بازنشستگان بسیار مهم است و با ماه‌ها تلاش ما توانستیم در مجلس آن را به تصویب برسانیم. این قانون می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، دوست ندارم چنین چیزی را بگویم، اما افرادی که مشمول قانون بازنشستگی هستند و حاضر به ترک صندلی‌های خود نیستند، باید بدانند این بار دیگر زور بالای سرشان است. تا قبل از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان با مدیران برای این‌که جوانان را به عرصه راه دهند، صحبت می‌کردیم، عقلای ما تاکید می‌کردند که جوانان باید بیایند و حضرت آقا روی جوانگرایی به‌طور مدام تاکید می‌کردند، اما با آمدن این قانون آنان ملزم به رعایت آن شدند.»


تعداد بازدید :  381