شماره ۱۷۱۰ | ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ خرداد
صفحه را ببند
6 داستان جنجالی اختیاریه

 کودکی که بدون پا به دنیا آمد و حالا قهرمان مسابقات سنگ‌نوردی است. مادر این کودک در برنامه حرف‌های انتقادی زیادی را درباره گرفتن پای مصنوعی این کودک مطرح کرد. جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران هم دراین‌باره در توییتر خود نوشت.
 ماجرای محمدمهدی پسری که در هفت سالگی توسط پدر معتادش رها شده بود. او در مواجهه و قرار گرفتن در برابر پدرش گفت که به صورتش سیلی می‌زند.
 دکتر ذاکر، دندانپزشکی که بیماری ایدز را درمان می‌کند و صحبت‌‌های او درباره لزوم آموزش‌های جنسی به کودکان به تبلیغ برای سند 2030 تعبیر شد و حاشیه‌های زیادی را رقم زد. غوغای این حرف‌ها خیلی زود در فضای مجازی گل کرد، طبق معمول عده‌ای راضی و عده‌ای هم ناراضی. بعد هم شایعه شد که برنامه متوقف شده است، اما خیلی زود با پخش قسمت‌های بعدی شایعه فروکش کرد و خطر از بیخ گوش اختیاریه گذشت.
 اختیاریه در یکی از برنامه‌ها میزبان مهران بیرامی، قهرمان پرورش اندام تک‌دست بود؛ قهرمانی که یک دستش را در تصادف موتور از دست داده بود.
 هفت کوتوله افغانستانی (چهار دختر و سه پسر) از دیگر میهمانان جنجالی این برنامه بودند که از ابتدای تولد معلول به دنیا آمدند و حالا در گنبد زندگی‌ می‌کنند.  
 وحید یکی از داوطلبان هلال‌احمر دو دست خود را در زلزله سرپل ذهاب از دست داده بود، اما با وجود این در ماجرای سیل باز هم برای کمک به این
مناطق رفت.


تعداد بازدید :  400