تلفن پشتیبانی مخابرات صدای وزیر ارتباطات را درآورد. محمدجواد آذری جهرمی دو هفته به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویسدهندگان فرصت داد تا وضع فعلی پاسخگویی پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویسدهنده دیگر را اصلاح کنند. او در یک پست اینستاگرامی نوشت: «امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویسدهنده دیگر تماس گرفتم؛ کیفیت پاسخگویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطلکردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست. او همچنین از مردم دعوت کرده است که اگر در اینباره شکایت دارند آن را با تماس با ۱۹۵ مطرح کنند.»