شماره ۱۷۱۱ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#رامبد_جوان#کانادا #مارک_ویلموتس‏

سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است. سفر این زوج که تحت عنوان تلاش برای اکران فیلم قانون مورفی رسانه‌ای شده، کاربران بی‌شماری را به انتقاد و اعتراض واداشته است؛ چراکه فاصله میان این سفر با تولد فرزند نگار و رامبد بسیار کم است و حالا بهانه این سفر مبنی بر این‌که «تصمیم‌گرفتن برن کانادا فیلمشون رو اکران کنن» در ذهن خیلی‌ها بهانه‌ای برای پوشش دلیل اصلی سفر که همان «به‌دنیا آوردن فرزندشان در کشور کانادا»ست، عنوان شده است.
کاربری گفته است: «رامبد جوان رفته کانادا سفر و حتما خیلی اتفاقی نگار اونجا وقت زایمانش می‌رسه و بچه‌شون خیلی یهویی و اتفاقی اونجا به دنیا میاد. بعدم میاد این‌جا واسه ما میگه که با همه این بدبختی‌ها و مشکلات خیلللللیییییی حالمون خوبه»، یا: «آره دیگه فقط هم به خاطر اکران فیلمتون رفتین. »، یا: «ایشاالله بعد که فیلم دنیا اومد برمی‌گردین یا شما هم موندنی شدین؟» یا: «رامبد عزیز؛ تولد فیلمتون رو در کانادا تبریک می‌گم»...
 نظرات مخالف هم کم نیستند: «ماشالله مردم ما به همه ‌چی کار دارن، الا به کاری که باید کار داشته باشن. آخه مردم حسابی به ‌شما چه ربطی داره فلانی می‌خواد بچه‌شو کجا به‌ دنیا بیاره؟»، یا:   «یه‌جوری می‌گین چرا برای زایمان رفتن کانادا. به شما چه که میخوان کجا بزان جوگیرا؟» یا: «وقتی که خودمون دیگرانو به چیزی دعوت می‌کنیم که بهش هیچ‌ اعتقادی نداریم، پس چه فرقی با امثال رامبد جوان‌ها داریم؟»...

تیم ملی در نخستین بازی‌ای که مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی روی نیمکت حضور داشت، توانست با نتیجه 5 بر صفر سوریه ‏را با ارایه یک فوتبال هجومی شکست بدهد. جالب اینجاست که اگر در روزهای ابتدایی حضور این مربی بلژیکی در ایران اقبال ‏عمومی خیلی زیادی روی او وجود نداشت‌، با مرور زمان و تغییر سبک بازی تیم ملی،‌ محبوبیت سرمربی جدید درحال بیشتر شدن ‏است.  توییت‌های جالب مردم درباره این مربی را بخوانید.
 حضور ویلموتس در رأس تیم‌ملی فوتبال کشورم حس خوب داستان‌های تن تن، خبرنگار بلژیکی را دوباره برای من زنده می‌‏کنه.
 حفظ کردن تیم‌ملی به همون شکل متحد و سخت بباز و مدعی کار راحتی نیست، اما بیاین امیدوار باشیم که ویلموتس بتونه. اون تو ‏قدم اول نشون داد که می‌تونه حالمون رو خوب کنه.
 ایران با 5 گل سوریه رو در هم کوبید و این نخستین بار است که ویلموتس در پنجمین تجربه سرمربی گری‌اش، نخستین مسابقه‌اش رو ‏برد. ‏
 سوریه رو با اختلاف گل بردیم. درسته میگن با یه گل بهار نمیشه،‌ اما از یه طرفی هم می‌گن سالی که نکوست از بهارش ‏پیداست. ما به ویلموتس امیدواریم.
 بهترین اتفاق حضور ویلموتس تو ایران پایان دادن به اون فوتبال خسته‌کننده دفاعی و اتوبوسیه زمان کی‌روشه! این‌که میگه فوتبال ‏هجومی رو دنبال می‌کنه من رو شاد می‌کنه.
 امیدوارم با گذر زمان امیدی که الان ویلموتس نسبت به مدیران فدراسیون فوتبال و وعده‌هاشون داره،‌ به ناامیدی مطلق تبدیل نشه.
 ولی واقعا نفهمیدم چرا باید مبلغ قرارداد ویلموتس محرمانه باشه! مگه عدد عجیب و غریبیه که می‌خوان افشا نشه.
 مارکار آقاجانیان هشت‌سال کنار کی‌روش بود و نتونست تبدیل به یک مربی بزرگ بشه. ولی با اومدن ویلموتس وحید‌هاشمیان شد ‏دستیارش! همینجا شما می‌تونید ببینید که میشه به آینده خیلی امیدوار بود.


تعداد بازدید :  737