شماره ۱۷۱۲ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
مرد شیشه‌ای، همسر و دختر ۲ ساله‌اش را خفه کرد

شهروند| دعوای مرد ۴۴ ساله در شهرستان ایرانشهر به یک جنایت تلخ خانوادگی ختم شد. این مرد پس از مصرف شیشه، همسر و دختر بچه ۲ ساله‌اش را خفه کرد و بلافاصله دستگیر شد.
روز پانزدهم خردادماه جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع مرگ مشکوک یک زن و دختر بچه ۲ ساله در خانه‌ای در بخش محمدان ایرانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه کارآگاهان از صحنه جرم مشخص شد که این مادر ۳۸ ساله به همراه دختر ۲ ساله‌اش بر اثر خفگی به قتل رسیده‌اند.
در تحقیقات نخست مشخص شد شوهر مقتول در صحنه حاضر نیست. همچنین براساس اعلام بستگان این مرد 44 ساله مشخص شد که او اعتیاد شدید به موادمخدر صنعتی از نوع شیشه دارد، به همین دلیل بلافاصله تلاش‌ها برای دستگیری مظنون آغاز شد.
پس از شروع تحقیقات در همان لحظات اولیه متهم شناسایی و دستگیر شد. وی پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت. متهم در ابتدا منکر هرگونه اقدام علیه خانواده‌اش بود که پس از انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی به جرم خود اعتراف کرد. وی با اقرار به این جنایت خانوادگی درباره انگیزه‌اش گفت: «از هفت سالگی تاکنون انواع موادمخدر را مصرف می‌کنم. حدود چهار‌سال است که به شیشه اعتیاد دارم و همسر قبلی‌ام را نیز به همین دلیل طلاق دادم. حدود سه‌سال است که با مقتول ازدواج کرده بودم، اما درخصوص مصرف موادمخدر همیشه با همسرم دعوا می‌کردیم. تا این‌که روز ۱۳ خرداد پس از مصرف موادمخدر شیشه به حمام رفتم. همسرم داخل حمام بود. من هم وارد شدم و با استفاده از شال وی را خفه کردم. پس از پوشاندن لباس به مقتول به داخل اتاق رفتم و فرزندم را نیز با استفاده از جوراب خودم خفه کردم. همان شب در منزل خوابیدم و فردای روز قتل از خانه خارج شدم. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد. آن لحظه درحال خودم نبودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم. از این همه درگیری خسته بودم. برای همین چنین کاری کردم.»
با اعترافات متهم در بررسی صحنه جرم آلات قتاله جوراب و شال مورد توصیف قاتل به همراه ادوات استعمال موادمخدر نیز کشف شد.
سرهنگ محمود سعادتی، فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان درباره این پرونده گفت: «متهم پس از تکمیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شد.»


تعداد بازدید :  518