شماره ۱۷۱۲ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
ما خواستار اینها هستیم‎!

شهاب نبوی طنزنویس
ما خواستار این هستیم که تیم‌ملی والیبال هر چه زودتر از مسابقات انصراف بدهد. ما خواستار این هستیم که ‏با این تیم به‌شدت مقابله شود. چرا که دارد بساط شادی و شعف ما را فراهم می‌کند. ما خواستار این هستیم ‏که محمد موسوی دیگر سرویس نزند. او ما را حرص می‌دهد. ما نه‌تنها خواستار سانسور و پخش آباژور در ‏زمان مسابقات هستیم، بلکه خواستار این هستیم که ما را از نعمت گزارشگر هم محروم کنند تا شعرهای نوین ‏جناب محتشمیان را نشنویم‎.  
‎ اصلا ما خواستار این هستیم که استاد محتشمیان و استاد سیانکی و استاد خیابانی با هم کشتی بگیرند و ‏برنده دو نفر دیگر را اوت کند. این‌جوری از حجم گزارشگر تلویزیونی تا حدودی کاسته می‌شود. ما خواستار ‏این هستیم که ژاوی به ایران بیاید و حق استاد سیانکی را شخصا به کف دستش آویزان کند. ما خواستار ‏این هستیم که فوتبال و والیبال را عین مستند حیات وحش، بدون مجری و گزارشگر ببینیم‎.
‎ ما خواستار این هستیم، روزی را ببینیم که هیچ ‏بشری سالم از استادیوم خارج نشود. ما خواستار این هستیم که چند نفر حرفه‌ای در استادیوم مستقر شوند ‏تا اگر هم کسی جان سالم به در برد به حسابش برسند. ما خواستار این هستیم که به گفته اماکن محترم، ‏استادیوم‌ها بعد از ساعت دوازده شب تعطیل شوند. ما خواستار این هستیم که همسایه‌ها اعتراض کنند و ‏نگذارند بازی‌ها در این ساعت برگزار شود و اگر فدراسیون گیر داد که حتما برگزار شود، توپ فدراسیون را ‏پاره کنند‎.
‎ ما خواستار آموزش حرکات ژانگولر و آتش‌بازی به محمد حسین میثاقی هستیم تا اگر تیم‌ها دلشان نخواست ‏بازی کنند، بتواند به خوبی مردم را سرگرم کند و این‌قدر از آقا پیوس حرف نکشد.‎
‎ ما خواستار واردات جیمی‌جامپ از خارج هستیم. همین. این درخواست بسیار کوتاه و مختصر ارایه شده و ‏انتظار داریم خیلی کوتاه و مختصر به آن رسیدگی شود‎.
‎ ما خواستار این هستیم که در دعوای فوتبالی پای زن و بچه مردم را وسط نکشیم. ما خواستار این هستیم که ‏حرمت قرمه‌سبزی حفظ شود و کسی برای دو روز دنیا پای قرمه‌سبزی را به مسائل مافیایی فوتبال باز نکند. ما ‏اصلا خواستار این هستیم که کمیته اخلاقی فدراسیون، سید مهدی رحمتی را تا آخر عمر از خوردن ‏قرمه‌سبزی محروم کند‎.
‎ ما خواستار این هستیم که تیم‌ملی در زمان حضور ویلموتس ناموسا دیگر کمتر از پنج تا نزند. چون ما زود ‏دل می‌بندیم و وابسته می‌شویم. ما خواستار این هستیم که به مهدی طارمی در همان حالتی که دارد قیچی ‏برگردان می‌زند، تافت بزنند تا در همان حالت بماند و همیشه خاطره‌ای خوش از او در ذهن داشته باشیم‎.
‎ ما خواستار این هستیم که با کمک ویدیو چک به اصل ‏موضوع عدم تمارض نیمار پی ببریم. ما کاملا شگفت‌زده هستیم که چرا وقتی نیمار چَک خورد، مثل همیشه خودش رازمین نزد. ما ‏خواستار رسیدگی مسئولان برزیلی هستیم‎.
‎ ما خواستار اخراج خبرنگاران زن از تمرینات تیم‌ملی هستیم. ما خواستار حضور رئیس فیفا در تمرینات تیم ‏ملی هستیم. ما خواستار این هستیم که تا وقتی رئیس فیفا نرفته سر تمرین تیم ملی، هیچ خبرنگار خانمی ‏نتواند تمرینات را پوشش دهد. ما خواستار این هستیم که وقتی رئیس فیفا آمد، صدوشصت خبرنگار زن را ‏به ورزشگاه ببریم تا او ببیند که ما هیچ دشواری نداریم. همه چیز هم عالی است‎.‎


تعداد بازدید :  569