شماره ۱۷۱۲ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#نه_ایرانسل #پرسپولیس # چرنوبیل

داستان ادامه همکاری برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق پرسپولیس با این تیم به خاطر عدم دریافت مطالبات مالی، به بزرگترین دغدغه هواداران این باشگاه تبدیل شده و لذت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را برای آنها از بین برده است. آنها با انتقاد شدید از سیاست‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس کمپین‌های بزرگی برای تحریم ایرانسل اسپانسر باشگاه راه‌اندازی کرده‌اند و خط و نشان‌هایی عجیب برای این اسپانسر پرسپولیس می‌کشند. این درحالی است که وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال چندنفر از هواداران درباره مطالبات پرسپولیس از ایرانسل در توییتی نوشت:  «اگر طلبی دارند، پیگیری می‌کنم پرداخت شود.» وزیر جوان سپس در توییت دیگری نوشت: «پیگیری کرد. بنا شد مبلغی را به‌عنوان علی‌الحساب تا فردا پرداخت کنند و البته ایرانسل پیگیر قرارداد مستقیم با باشگاه‌هاست که به شفاف‌سازی و رفع شبهات کمک می‌کند و باشگاه‌ها هم باید در این خصوص همکاری کنند.»
این هم چند توییت منتخب مردمی در واکنش به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو با وجود داشتن اسپانسر بزرگی چون شرکت ایرانسل.
قول میدم اگر مطالبات  برانکو پرداخت نشه، خط  ایرانسل رو میندازم دور واسه همیشه.
اسپانسری که نتونه حق و حقوق سرمربی موفق پرسپولیس رو بده تا تیم موفق بمونه، به درد همکاری نمی‌خوره.
ایرانسل اگر دنبال درآمدزایی از فوتبال هم باشه، باید همه کار بکنه تا با تزریق‌کردن پول به باشگاه برانکو موندنی بشه. با برانکو تیم موفقیتشو ادامه می‌ده و هوادار با موفقیت تیم حاضر میشه به باشگاه کمک کنه.
اگه سیمکارت ایرانسلتو بندازی دور یا گم بشه، میتونی یه سیمکارت اپراتورهای دیگه جایگزینش کنی اما اگه برانکو نباشه، کیو جایگزینش کنیم؟
عرب و مدیران باشگاه پرسپولیس فقط دارن طوری به هوادار القا می‌کنن که تنها راه تأمین پول برانکو همکاری بیشتر با ایرانسله تا درآمدزایی بیشتر بشه!
  یه لحظه شک نکنن اگه برانکو بره، پرسپولیسی‌ها نه‌تنها از سامانه هواداری خارج میشن بلکه همه سیمکارت‌های ایرانسلمون رو آتیش می‌زنیم.
ما نمی‌خواییم اسپانسر مشترک داشته باشیم! چرا با وجود درآمد بیشتر ما همیشه لنگ پولیم و رقیب 50 میلیارد فقط برای بازیکن‌ها و مربیای خارجیش هزینه کنه؟ چرا به جای لذت‌بردن از موفقیت‌های تیم باید با ترس و لرز اخبار رو دنبال کنیم و نگران رفتن برانکو باشیم؟
 
سریال چرنوبیل که هر روز بیشتر از دیروز مخاطبان خود را در سراسر جهان پیدا می‌کند، حالا در این سر دنیا باعث بحث و جدل یک فرد سیاسی و یک منتقد نام‌آشنای سینما شده است. چند روز قبل حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری، تماشای یک سریال کمپانی آمریکایی HBO را به «دولت و حکومت»   توصیه کرد. چند روز بعد هم مسعود فراستی در آغاز میز نقد این هفته‌ برنامه‌ هفت گفت: «جناب آشنا معاون ریاست‌جمهوری راجع به سریالی که آمریکایی است، نظر دادند، چون این حیطه ماست نه حیطه ایشان، پس لطفا در حوزه ما دخالت نکنند. همان‌طور که ما وارد سیاست نمی‌شویم، چون این سریال بسیار بد است و موضوع بسیار التهاب دارد که بسیار تیپیکال است و قادر نیست مسأله به این مهمی را منتقل کند. آمریکایی‌ها طبق معمول از این موضوع استفاده می‌کنند تا بگویند ما بحقیم! جمله‌ای که آقای آشنا خوششان آمده این است که آیا حاضر هستند تاوان دروغ‌های خود را بپردازند!» موضوع اما خاتمه پیدا نکرد و حسام‌الدین آشنا دوباره درمورد آن نوشت: «توصیه به دیدن سریال چرنوبیل نه از باب کیفیت هنری یا حتی سیاسی آن بلکه توجه‌دادن به پیام سیاستی آن بود؛ یعنی لزوم مشورت تخصصی، صداقت و صراحت برای پیشگیری و مدیریت بحران. از ‌سال 1386 با برنامه سینما ماورای نقد سینمایی و تلویزیونی را آغاز کردند ولی نمی‌دانستم آن حیطه هم انحصاری است.» به ‌هرحال این سریال در همه جای دنیا گل کرده است و هر روز یک‌نفر دیدن آن را توصیه می‌کند، مثل رامبد جوان که حالا کیلومترها از ایران دور است، در اینستاگرام خود نوشته است که حتما این فیلم را ببینید، چون خیلی خفن است.


تعداد بازدید :  420