شماره ۱۷۱۲ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

علی دشتی، بازیکنی که فصل قبل توانست روی یک حرکت انفرادی، گل زیبایی وارد دروازه آبی‌پوشان پایتخت کند، استقلالی شد. البته این خبر را ارگان رسانه‌ای باشگاه استقلال نه، بلکه برادر دشتی رسانه‌ای کرد. او با انتشار این استوری، رسما حضور دشتی در استقلال را لو داد.

سروش صحت، نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون عکسی از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و پرسشی فلسفی را طرح کرد: «تا به‌حال عکسی از خودتان دیده‌اید که فکر کنید «انگار صاحب این عکس را می‌شناسم» و بعد شک کنید و از ذهن‌تان بگذرد که آیا واقعا صاحب عکس را می‌شناسم؟»

برانکو ایوانکوویچ در بخشی از مستند آندلکو ‌هایروویچ که به کمک یکی از دانشکده‌های کرواسی درحال ساخت است، شرکت کرد.

مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار یک متن کوتاه در اینستاگرام، از نازل شدن سطح سلیقه موسیقایی جامعه ابراز تاسف کرد و نوشت: «دیروز تا امروز ... چه انتظار بیهوده‌ای ... آن یکی فخر یک ملت و این یک را نمی‌شود در جمع خانواده شنید. اتفاقا این هر دو نشانه است. اصالت یک جامعه و وقاحت همان جامعه در دوره‌ای بعد. افسوس. دوستان، من این دو سبک موسیقی رو با هم مقایسه نمی‌کنم، بلکه می‌تونم حدس بزنم که چه بلایی سر فرهنگ و شعور جامعه من اومده که روزگاری مرغ سحر مورد اقبال بود، حالا آقامون جنتلمنه.»

 


تعداد بازدید :  426