شماره ۱۷۱۷ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز

25 خرداد اولین سالگرد دیدار ایران و مراکش در جام‌جهانی 2018 بود؛‌ یک‌ سال بعد از برد تاریخی ایران در جام‌جهانی بسیاری از کاربران فضای مجازی یاد و خاطرات شیرین خود از آن مسابقه را در توییتر و اینستاگرام به انتشار گذاشتند. از آنجا که اینستاگرام اتفاقات یک ‌سال پیش را یادآوری می‌کند و بسیاری از مخاطبان این شبکه اجتماعی پارسال بعد از بازی ایران و مراکش پستی را انتشار داده بودند، روز گذشته بسیاری از استوری‌ها به حال و روز مخاطبان بعد از برد بزرگ تیم‌ملی اختصاص داشت. همچنین در توییتر نیز بسیاری از فوتبالی‌ها مطالبی را به اشتراک گذاشتند که در ادامه بخشی از این توییت‌ها آمده است:  
  یک سال گذشت از رضایت همگانی ملت ایران، از سبک‌شدن زمین ایران برای چند لحظه، از عشق، لذت، افتخار و سایر احساساتی که برای مردم ایران غریب بود. چه روز فراموش‌نشدنی، تکرار نشدنی و تاریخی.
  چقدر زود یک ‌سال گذشت از اون بازی خاطره‌انگیزِ ایران - مراکش با گزارش عادل. چه حالِ خوبی داشتیم هممون اون شب و چقدر دلتنگِ عادل فردوسی‌پوریم.
  یک‌ سال از شبی که برای آخرین‌بار از ته دل جیغ زدیم و شادی کردیم، گذشت.
  چه شبی بود، چقدر جیغ کشیدیم، چقدر خوشحال بودیم، چقدر حس غرور پیداکرده بودیم؛ یادش بخیر.
  حالا یه ‌سال از تنها شبی گذشت که گمونم کل ایران با فوتبال خندیدن و گریه کردن.
  پارسال این موقع چقدر استرس کشیدیم و چه شبی شد.
  همه میگن امروز سالگرد پیروزی جلو مراکشه، ولی در اصل سالروز این بوسه طلایی آقای قدوسه.
 
فضای مجازی همچنان پر است از هشتگ‌های رامبد جوان و نگار جواهریان و سفرشان به کانادا و تولد فرزندشان در این کشور. البته کاربران همه جور نظری مثبت یا منفی دارند و برخی هم به شکل متفاوتی ماجرا را پیگیری می‌کنند.
  تو مملکتی زندگی می‌کنیم که سه‌روزه ملت دارن یقه میدرن که آیا رامبد کار خوبی کرده بچشو برده کانادا یا نه؛ ولی هیشکی نمی‌پرسه‌  چه کار باید کرد!
  هنرمندان سابق مكه مي‌رفتند، آمريكا هم مي‌رفتند اما كسي نمي‌گفت چرا؟! چون رياكاري و مرزبندي زندگي خصوصي و عمومي وجود نداشت.
البته رامبد با یک تیر دو نشان زده و همزمان با اکران فیلمش به کانادا رفته است؛ اگرچه خود در اولین گفت‌وگوی رسمی خود اعلام کرده است که سفرش به دلیل اکران قانون مورفی نیست و البته کامنت‌های پای این مصاحبه هم جالب است.
  والا هرکه جای تو بود هم، همین کارو می‌کرد... دوست داریم رامبد... اینایی که از تو و خانمتون انتقاد می‌کنن تا حالا سوار هواپیما هم نشدند چه برسه کانادا.
  کاش این‌قدر که به زندگی مردم و حرفاشون کار دارید و دم از اعتراض و تناقص حرف می‌زنید، یه اعتراضیم به گرونی می‌کردید به خدا وضعمون بهتر از این بود فقط بلدید انگشت اتهام رو به طرف مقابل بگیرید تا وقتی این فکرتونه زندگیا همینه تا کی میخواید دنبال این چیزا باشید.
  عجب نمایش تابلویی.


تعداد بازدید :  361