شماره ۱۷۲۶ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير
صفحه را ببند
کامبیز دیرباز در راه تلویزیون
مجری‌گری روی موتور هزار!

شهروند| بعد از مهران مدیری، رامبد جوان، گلزار، پژمان بازغی و بی‌شمار بازیگر دیگر، ظاهرا پای کامبیز دیرباز هم به تلویزیون باز می‌شود. این بازیگر که در سال‌های اخیر کم‌کم از سینما به ‌سوی سریال‌های مناسبتی تغییر جهت داده، گفته می‌شود که در ماه‌های آتی در شبکه نسیم برنامه‌ای با موضوع اتومبیلرانی را اجرا خواهد کرد.
در شرایطی‌که اخیرا بعد از دستور رئیس صداوسیما استفاده از سلبریتی‌ها به‌ عنوان مجری کاهش یافته، انتشار نام دیرباز به‌ عنوان مجری جدید شبکه نسیم می‌تواند خبرساز شود؛ موضوعی که البته به ‌گفته تهیه‌کننده برنامه‌ای که قرار است کامبیز دیرباز در آن حضور داشته باشد، توجیه روشنی دارد. بهنام صفاریان طراح و مجری این برنامه که آهنگساز صاحبنامی هم است، می‌گوید: «این برنامه در قالب مسابقه‌ای در زمینه خودرو است و چون دیرباز به ‌غیر از هنرپیشگی به این رشته ورزشی هم اشراف دارد و این‌گونه نیست که از موتور و ماشین چیزی نداند، بنابراین او نیز در کنار من که هم کارشناس و هم داور اتومبیلرانی هستم، خواهد ایستاد.»
انتشار این خبر البته صدای خود کامبیز دیرباز را درآورده و او را فعلا وادار به تکذیب کرده است: «وقتی این خبر را دیدم، تعجب کردم؛ چون هنوز به توافق مالی و قطعیت نرسیده‌ایم. درواقع من این پروژه را به ‌علت علاقه‌مندی و آشنایی نسبت به اتومبیلرانی پذیرفته‌ام اما هنوز این کار قطعی نشده و توافقات مالی هم نهایی نشده است».دیرباز درباره این‌که در سال‌های اخیر چندبار زمزمه‌هایی درباره مجری‌گری‌اش شنیده شده اما بعدتر آن اخبار عملی نشده‌اند، می‌گوید: «اجرای تلویزیونی یعنی حرکت بر روی لبه تیغ؛ اگر آن برنامه بگیرد، مجری-بازیگر موفق می‌شود و حتی در ادامه کار در دنیای بازیگری‌اش هم تأثیر می‌گذارد و اگر برنامه موفق نباشد، به اعتبار آن بازیگر و مجری لطمه می‌زند؛ البته این نگاه در سریال هم وجود دارد و بشدت حساس‌تر از سینماست. سریال چون بیشتر دیده می‌شود، تهدیدزاست اما موفقیتش هم  فرصت‌ساز است».  کامبیز دیرباز  ادعا می‌کند که به‌ خاطر این برنامه اتومبیلرانی «چند پیشنهاد دیگر سریال و اجرای تلویزیونی داشتم اما عذرخواهی کردم و نپذیرفتم». دلیلش هم ظاهرا علاقه به موتور و ماشین است:   «موتور جزیی از زندگی من است. 25‌ سال است که موتورسواری می‌کنم».وقتی پای برنامه درباره اتومبیل وسط می‌آید، همه یا به برنامه‌ای جدی مثل «تخت گاز» شبکه بی‌بی‌سی فکر می‌کنند و یا به برنامه‌های وقت‌پرکنی مانند رالی ایرانی؛ اما سبک‌وسیاق و ظاهر این برنامه چه‌ شکلی خواهد بود؟  تهیه‌کننده برنامه، بهنام صفاریان می‌گوید: «برنامه ما شکل مسابقه‌ای در زمینه خودرو دارد که قالب آن هم رالی نیست و به تخت‌ گاز هم شباهت ندارد؛ برنامه‌ای متفاوت با حضور متفاوت مردم و حتی شرکت‌کننده‌هاست که از هیچ‌جا هم کپی نشده است.»


تعداد بازدید :  706