شماره ۱۷۲۶ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير
صفحه را ببند
رئیس جمعیت هلال‌احمر مروج فرهنگ پهلوانی شد

در آیین نکوداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای دکتر علی‌اصغر پیوندی توسط ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی درخصوص حمایت از مردم آسیب‌دیده سیل اخیر (فروردین98)، به‌عنوان مدیر برتر و مروج فرهنگ پهلوانی برگزیده شد.
روز گذشته آیین نکوداشت روز ملی ورزش‌های پهلوانی از سوی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در کتابخانه ملی برگزار شد و در این مراسم از تعدادی افراد در حوزه‌های مختلف ازجمله مدیران برتر مروج فرهنگ پهلوانی تقدیر شد.
در این مراسم از دکتر علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز با اهدای تندیس این آیین که به امضای مجتبی جوهری، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و همین‌‎طور سیدعبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و نایب‌رئیس ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور رسیده است، تقدیر به عمل آمد.
در متن پیام تقدیر آمده است:   
جناب آقای دکتر علی‌اصغر پیوندی
رئیس محترم جمعیت هلال‌احمر
فرهنگ پهلوانی یادگار پرافتخار نیاکانی، برگ زرینی از تاریخ بالنده بشریت و شناسنامه سرزمین کهن ایران است. نورتابنده این یادگار، با همت بلند و کوشش رادمردانی چون جنابعالی همچنان درخشان و چراغی است فراروی جویندگان راه حق و حقیقت.
امروز به مهر پروردگار پس از گذشت از سده‌ها یادگار جوانمردی امیرمومنان درگاه شمار ایرانیان به نام «روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای» ثبت شده است. بر پایه ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی درخصوص حمایت از مردم آسیب‌دیده سیل اخیر (فروردین98)، جنابعالی به‌عنوان مدیر برتر و مروج فرهنگ پهلوانی برگزیده شده‌اید.
بدین روی با اهدای این سپاس‌نامه کوشش ستودنی و شایسته شما برای ترویج فرهنگ پهلوانی که برخاسته از آیین‌های کهن ورزش زورخانه است را ارج نهاده و کامیابی شما را در برافراشته نگاه داشتن درفش فرهنگ شکوهمند ایران اسلامی خواستاریم.»


تعداد بازدید :  402