شماره ۱۷۳۷ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
سه‌شنبه پرتنش با این چهار نفر!
درباره سردار آزمون، رضا شکاری، بوژیدار و رضا اسدی که نقل و انتقالات را ترکانده‌اند!

شهروند| دیروز نام چهار بازیکن سروصدای زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد و صحبت‌های زیادی هم درباره آنها انجام شد؛ جنجال‌های مختلفی که در نقل و انتقالات کم ندیده‌ایم، اما مرور آن قابل توجه خواهد بود. این چهار چهره ویژه چه کسانی بودند؟
سردار در لیورپول؛ واقعی است؟
روزنامه اکسپرس انگلیس با انتشار گزارشی با عنوان «استعدادیابان لیورپول مهاجم را غافلگیر کردند» به حضور نمایندگان لیورپول در دیدار سوپرجام روسیه پرداخت و از نظر مثبت استعدادیابان باشگاه لیورپول روی سردار آزمون خبر داد. اتفاقی که خبر آن در سایت رسمی باشگاه لیورپول هم بازتاب داشت و بازتابی گسترده در رسانه‌های ایران هم داشت. حالا که آزمون به اوج برگشته و روزهای خوبی را سپری می‌کند، دوباره بحث احتمال حضور او در لیورپول مثل دو‌سال قبل مطرح شده و باید دید آیا این بار مقدمات این انتقال تاریخی و بزرگ نهایی می‌شود یا همه چیز منتفی خواهد شد. گفتنی است سایت ساویت اسپورت روسیه هم نوشت که ناظران لیورپول روسیه را با گزارش‌های مثبت از نمایش آزمون مقابل لوکوموتیو ترک کردند.
بوژیدار فعلا ماندنی شد
بعد از مصاحبه تند برانکو ایوانکوویچ علیه ایرج عرب و مدیران پرسپولیس شایعه شد مدیران باشگاه خواهان اخراج بوژیدار رادوشوویچ از تیم شده‌اند و خبر این موضوع سروصدای زیادی در رسانه‌ها و محافل هواداری پرسپولیس ایجاد کرد.  مدیران باشگاه ابتدا بحث جدایی این دروازه‌بان کروات را به گردن کالدرون انداختند و قرار شد تصمیم نهایی در یک جلسه گرفته شود. درنهایت با توجه به قرارداد دو ساله باقی‌مانده این گلر، کالدرون شرایط فنی رادوشوویچ را تایید کرد و تصمیم‌گیری نهایی درباره او را به باشگاه محول کرد تا در صورت توافق نهایی برای ادامه همکاری در اردوی تیم در ترکیه هم حضور داشته باشد. گفتنی است هواداران مخالف رفتن رادوشوویچ هستند.
اسدی استقلال را پیچاند!
انتشار خبر عقد قرارداد رسمی رضا اسدی ستاره تیم سایپا از صداوسیما اتفاق عجیبی بود که توسط این بازیکن تکذیب شد تا عملا پروژه آبی‌پوش‌شدن او منتفی شود. اسدی درباره مذاکرات خود با  مدیرعامل استقلال گفته است: «من تعجب می‌کنم که خبر پیوستن من به استقلال را اخبار ورزشی از رسانه ملی اعلام می‌کند. منبع آنها کجاست؟ دو روز دیگر هواداران از من انتقاد می‌کنند که استقلال را دور زد. من غیررسمی‌ترین جلسه دنیا را با مسئولان باشگاه استقلال داشتم و اصلا به محل این باشگاه هم نرفتم، مستقیما با خود آقای فتحی مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و پیشنهادم را داده‌ام، ولی کسی با من تماس نگرفته است. با این حال منتظر هستم زودتر تکلیف من را روشن کنند.»
شکاری، ذوب‌آهن وسط دعوای تراکتور و پرسپولیس!
رضا شکاری با عقد قرارداد 5 ساله با تراکتورسازی به خبرساز‌ترین چهره فوتبال ایران تبدیل شده است. او در شرایطی به این باشگاه تبریزی ملحق شد که اعلام کرده بود با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم به توافق نهایی رسیده و به‌زودی قراردادش را امضا می‌کند. شکاری حتی عکس‌هایی در اینستاگرام خود منتشر کرد تا رسما ثابت کند از کودکی عاشق پرسپولیس بوده است. مدیران پرسپولیس البته از تهدید سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن که وعده محرومیت این بازیکن را داده بود، ترسیدند و در عقد قرارداد او تعلل کردند، تا این‌که شکاری مجبور شود با تراکتورسازی قرارداد امضا کند. آذری هم در مصاحبه خود گفته پرسپولیسی‌ها باهوش بودند، با این بازیکن قرارداد نبستند و شکایت خود از این بازیکن را با جدیت بیشتری دنبال خواهند کرد و تراکتور هم با این اقدام ریسک بزرگی انجام داده است. این اقدام شکاری البته با واکنش تند هواداران پرسپولیس هم روبه‌رو شده است. آذری در چند پست اینستاگرامی هم خطاب به شکاری اعلام کرد آینده فوتبالی‌اش اسیر صیادان نقل و انتقالاتی شده است. باشگاه تراکتور هم اعلام کرده با توجه به داشتن قرارداد خواهرخواندگی با روبین‌کازان رضایت این بازیکن را دریافت کرد.

 


تعداد بازدید :  199