شماره ۱۷۳۹ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير
صفحه را ببند
زنبیل

پرونده سیتروئن C۳ بسته شد
تسنیم| سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت ۸۰۰ پرونده خودروی سیتروئن C۳ بسته و محصولات تحویل مشتریان شد. سیدیاسر رایگانی دراین‌باره گفت: «این تعداد خودرو در طول یک ماه گذشته و بدون این‌که پرونده به محاکم قضائی فرستاده شود با تلاش و همکاری سازمان تعزیرات و گروه خودروسازی سایپا به متقاضیان تحویل داده شد.» گفتنی است سایپا پاسخگویی به تعهدات و جلب رضایت یکایک مشتریان را به‌عنوان یک اولویت جدی در دستور کار خود قرار داده است. این گروه در چند ماه گذشته تلاش کرده با تسریع در تحویل خودروی مصرف‌کنندگان، نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام کند.

کاهش نرخ میوه‌های تابستانه
مهر| رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به انبوه عرضه میوه‌های تابستانی در بازار گفت پیش‌بینی می‌شود قیمت این محصولات در بازار باز هم با کاهش همراه باشد. اسدالله کارگر با بیان این‌که به‌طورکلی قیمت انواع میوه در بازار رو به کاهش است، گفت: «از آن‌جا که فصل تابستان است و بار از تمام نقاط کشور وارد بازار می‌شود، عرضه محصولات فراوان است، حتی از همدان و دیگر نقاط سردسیری نیز محصول وارد بازار شده و مانند زمستان با کمبود عرضه مواجه نیستیم.» کارگر با اشاره به بحث گرانی سیب‌زمینی و کمبود عرضه این محصول ادامه داد: «البته سیب‌زمینی نیز از نقاط مختلفی مانند اصفهان، گرگان و حومه تهران وارد بازار و شرایط آن هم به‌زودی متعادل می‌شود. درحال حاضر وضع محصولات سردرختی در بازار مطلوب است، به همین دلیل محصولاتی مانند گیلاس، زردآلو و هلو کاهش چشمگیری در بازار داشته‌اند و حدود کیلویی ٥ تا ٦ هزارتومان ارزان شده‌اند.» کارگر برای روزهای آینده نیز پیش‌بینی کرد قیمت محصولات کاهش پیدا کند که این کاهش بین ١٠٠٠ تا ٥٠٠٠ تومان متغیر خواهد بود.

اپ‌های فروش بلیت هواپیما مجوز ندارند
تسنیم| عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام این‌که اپلیکیشن‌های فروش بلیت هواپیما مجوز ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی است، گفت فعالیت غیرقانونی این نرم‌افزارها قطعا زمینه‌ساز بروز جرایم مختلف و کلاهبرداری از مسافران می‌شود. مجید کیانپور با اشاره به تداوم فعالیت نرم‌افزارهای فروش بلیت هواپیما گفت: «متأسفانه بارها شاهد بوده‌ایم که در تبلیغات مختلف خرید بلیت هواپیما توسط اپلیکیشن‌ها ترویج و تبلیغ شده، این درحالی است که طبق گفته مسئولان سازمان هواپیمایی، این نرم‌افزارها اجازه فعالیت ندارند. درحال حاضر هیچ اپلیکیشن فروش بلیت هواپیما از سازمان هواپیمایی مجوز فعالیت دریافت نکرده است و فعالیت غیرقانونی این نرم‌افزارها قطعا زمینه‌ساز بروز جرایم مختلف و کلاهبرداری از مسافران می‌شود.»


تعداد بازدید :  412