شماره ۱۷۴۰ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۳ تير
صفحه را ببند
تریبون

چاهی برای درد دل‌های ظریف
 محمود صادقی، نماینده مجلس گفت: «امروز رقبای دولت به جای این‌که یک‌صدا در برابر دشمن خارجی بایستند، زمان را برای تسویه‌حساب‌های سیاسی مناسب دیدند و دست به عمل می‌زنند. شاید مصلحت نباشد که این موضوع را باز کنم، اما زمانی با دکتر ظریف یک گفت‌وگوی خصوصی داشتیم، ایشان به قدری به دلیل کارشکنی‌ها و چوب لای چرخ برجام گذاشتن‌ها، درد دل داشتند که به‌ ایشان گفتم باید یک چاهی را پیدا کنید و با آن درد دل کنید. اگر کارشکنی‌هایی که آقای ظریف درباره آنها گفتند نبود، شاید امروز برجام می‌توانست به معاهده‌ای غیرقابل بازگشت تبدیل شود.»

مازندران در صدر فهرست امدادرسانی
 مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر گفت: «از روز ۱۵ خرداد تا ۲۱ تیر ‌سال‌جاری ماموریت‌های امدادونجات تابستانه در سطح کشور انجام شد. تعداد افرادی که در این بخش از طرح برای دریافت خدمات امدادونجات به عوامل هلال‌احمر مراجعه کردند، ۳۸۰۱نفر بودند. ۵۴۴نفر از این افراد که در معرض خطر بودند، نجات یافتند، ۵۲۴نفر از این تعداد در استان مازندران، ۱۱نفر در استان گیلان و ۹نفر در استان گلستان امدادرسانی شدند.»

علیه ما کم فیلم نمی‌سازند!
 عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در نشست خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که در هفته‌های اخیر موضوع سریال گاندو و شکل‌ پرداختن این اثر به دولت و مشخصا دستگاه دیپلماسی یکی از مباحث پربحث در رسانه‌ها بوده؛ در آستانه سالگرد تأسیس شورای نگهبان مشخصا بفرمایید آیا این امکان برای فیلمسازان وجود دارد تا فیلمی انتقادی درخصوص نهاد متبوع شما بسازند و آیا این آزادی برای انتقاد و پرداختن به نهاد‌های انتخابی درخصوص نهاد‌های انتصابی نیز بلامانع است؛ گفت: «بله بسازند. علیه ما کم فیلم نمی‌سازند و کم ادعا نمی‌کنند. نمونه‌اش هم همین ادعا‌های مضحک و مزخرف اخیر است که علیه این نهاد مطرح می‌شود.»


تعداد بازدید :  341