شماره ۱۷۴۲ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
پشت شمشادا

ما 80درصدی‌ها  | شهاب پاک‌نگر|   اخیرا یکی از مقامات کشوری گفته که 80‌درصد فضای مجازی را محتوای مستهجن تشکیل داده است. به هرحال مدیران همین‌جوری الکی و روی هوا یک آماری را ارایه نمی‌کنند و قطعا سال‌ها پژوهش، مطالعه میدانی و بررسی پشت این قضیه است. حالا که مسئولین عزیز زحمت کشیدند و دیدند در فضای مجازی چه خبر است، ما هم براساس تجارب و مشاهداتی که خودمان داشتیم، رفتیم ببینیم 80‌درصد چه چیزهایی چه چیزهای دیگری هستند، که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.
الف) 80‌درصد مصاحبه‌های مدیران ما را انتقاد از وضع کشور تشکیل داده، 20‌درصد باقیمانده را هم وعده برای حل مشکلات. ما هم از همین تریبون، بابت کوتاهی در مردم‌بودن‌مان عذرخواهی می‌کنیم و بابت این‌همه محبت و دلسوزی از آنها خیلی متشکریم.
ب) 80‌درصد GDP (تولید ناخالص داخلی) ما در کشور کاناداست که به لطف آقازاده‌ها این رقم به ‌زودی به 85، 90‌درصد خواهد رسید.
ج) 80‌درصد برنامه‌های صداوسیما دغدغه‌های یک پدر و مادر مهربان است که به بچه‌‌شان چه دوغ و شیری بدهند.
د) ما و شرایط اقتصادی خیلی با هم رابطه خوبی داریم و از این کنار هم‌بودن، 80‌درصد لذت را ما می‌بریم، بقیه را شرایط اقتصادی.
درپایان، براساس تجربه به شما پژوهشگران توی خانه توصیه می‌کنیم بعد از بررسی و مطالعات میدانی، حتما هیستوری مرورگرتان را پاک‌کنید. متاسفانه مردم ما، درک درستی از علم ندارند.


تعداد بازدید :  608