شماره ۱۷۴۲ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير
صفحه را ببند
تریبون

نباید فیلترکردن را رها کنیم!
 صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح دیروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: «در جنگ فرضی ۲۰‌هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد. آنها خوب می‌دانند که نبرد نظامی با ایران عواقب سنگینی برایشان دارد. امروز باید به گذشته بازگردیم و بدانیم که با چه خطرهایی مواجه بودیم و چگونه آنها را از سر گذراندیم.» او درباره فضای مجازی هم گفت:   «در همه جای دنیا فیلترگذاری انجام می‌شود و نباید این مسأله را رها کرد!»

ماجرای گفت‌وگوی سردار سلیمانی با پوتین
 سردار محمدجعفر اسدی، فرمانده سابق مستشاران ایرانی در سوریه گفت: «پس از چهار‌سال مبارزه و مقاومت ایران در سوریه، سردار سلیمانی در سفری به روسیه بود که به مدت دوساعت و 20دقیقه با پوتین دیدار و گفت‌وگو کرد تا روس‌ها را قانع کند در سوریه حضور یابند. مصطفی بدرالدین به من می‌گفت به لحاظ دیپلماتیک هر فرد در هر سطحی در مدت زمان مشخصی می‌تواند با رئیس‌جمهوری کشوری مانند روسیه دیدار کند و وقتی که شنیدم سردار سلیمانی دوساعت و 20دقیقه با پوتین دیدار کرده، خیلی تعجب کردم. سردار سلیمانی به پوتین تفهیم کرد که سوریه آخرین سنگر جبهه شرق است و اگر این را از دست بدهید، غربی‌‌ها ارزشی برای شما قایل نیستند.»

100‌هزار تن چای می‌خوریم!
 حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور گفت: «میزان مورد نیاز چای کشور ۱۰۰‌هزار تن است که ۲۵‌هزار تن آن در داخل کشور قابل تأمین است. ارزش صادراتی چای خشک از کشور در ‌سال گذشته ۲۰‌میلیون دلار بوده است. میزان صادرات در فروردین‌ماه سال‌جاری حدود ۵۰۰ تن، اردیبهشت ۷۰۰ تن و خرداد ۴۰۰ تن بوده است.»


تعداد بازدید :  451